  • Data: 2002-02-27 09:47:36
    Temat: Re: Czy dziecko poczete po smierci ojca...
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Miroo (usun USUNTO z adresu!) <U...@p...fm> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a5i2f7$6nn$...@n...tpi.pl...
    > No tak. Wyrzucasz stary zardzewiały nożyk do kosza.
    > Pracownik śmietniska znajduje go i zabiera do domu.
    > Jego żona celowo bierze i wbija go sobie w serducho.
    > Ciebie zamykają bo to twój nóż.
    > To rzeczywiście nic dziwnego.

    Czyli... przechodzisz sobie koło banku spermy, wrzucasz tam swoje nasienie
    (bo było Ci już niepotrzebne ;-)), a ono niespodziewanie zostaje użyte do
    zapłodnienia?

    W sumie masz rację - kto by się czegoś takiego spodziewał ? ;-))))))

    > W każdym razie będę się trzymał z daleka od wszelkich
    > banków,

    Od PKO BP też ? ;-)))

    > bo nagle się może okazać, że jestem ojcem całego
    > przedszkola...

    A ja myślałam, że każdy, kto oddaje nasienie do banku spodziewa się, że może
    mieć potomków. Widocznie przeceniłam oddających spermę ;-))

    Monika