eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy dane osobowe podane jako "nieosobowe" podlegają ochronie? › Re: Czy dane osobowe podane jako "nieosobowe" podlegają ochronie?
  • Data: 2007-08-16 21:08:33
    Temat: Re: Czy dane osobowe podane jako "nieosobowe" podlegają ochronie?
    Od: "baya" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wbrew pozorom sporo.

    A skąd przeświadczenie, że adresie e-mailowym, np.
    jan.kowalski@cośtam.cośtam jan.kowalski oznacza imię i nazwisko właściciela
    tego konta, czyli Jan Kowalski? Przecież równie dobrze mógłby tam wpisać
    'little.pocahontas' i nikt nie pomyślałby nawet, że to imię i nazwisko.
    Chyba tu nie o to chodzi, bo to tylko login, a "login" to: "unikatowy
    identyfikator użytkownika wykorzystywany przez proces rejestracji sesji w
    wielodostępowym systemie operacyjnym, daje dostęp do określonych zbiorów lub
    dokumentów", nie ma więc nic wspólnego z danymi osobowymi.