  • Data: 2002-06-13 20:52:39
    Temat: Re: Czy bank mógł tak zrobić ??? Długie
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Regulaminu prowadzenia kont w danym Banku bądź umowy o prowadzeniu
    > konta. Najczęściej wyraźnie jest zapisany __zakaz_ przeprowdzania
    > operacji gospodarczych za pośrednictwem ROR.

    Mógłbyś mi wyjaśnić jaka to jest operacja gospodarcza
    w tym wypadku za pośrednictwem ROR?
    A jak wypłaci gotówkę z ROR i przyjdzie do okienka
    wpłacić na firmowe
    to też jest za pośrednictwem ROR?
    To się nazywa chciwość :-))
    Na swój rachunek firmowy mogę wpłacać jak chcę
    i kiedy chcę i skąd chcę.
    Po prostu oni też umieją liczyć i połakomili się na
    te kilka tysięcy, jak zobaczyli, że klient ich w majestacie prawa
    najnormalniej "omija".

    CEZ