  • Data: 2002-06-14 19:13:28
    Temat: Re: Czy bank mógł tak zrobić ??? Długie
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odmawiasz prawa umiejętności do liczenia bankowcom? To jest taka
    sama
    > chciwość jak Twoje próby omijania prowizji i wpłacanie np. pieniędzy
    > utargu na ROR a potem ich transfer na konto DG. Stąd zakaz.

    Chyba się nie zrozumieliśmy.
    Właśnie dlatego, że nie ma zakazu,
    (w takiej formie, jak myślisz
    - najlepiej wyjaśnił to KK na pbb)
    bank uznał, że jest "omijany".
    Nikomu nie odmawiam prawa do liczenia.
    Miał prawo wpłacać na ROR, to wpłacał.
    Bank widział, że traci prowizje, to mu zakazał.
    Efekt: będzie wpłacał w innym banku.
    Bank stracił klienta.
    I kto to umie lepiej liczyć? ;-)

    Pzdr
    CEZ

    PS
    Cywilizowane banki potrafią dogadać, się
    z takim klientem. Spotkałem się już kilka razy z takimi
    odbiegającymi od standardu umowami:
    np: przelewy za darmo - nie masz odsetek
    albo wpłata bez prowizji - przelewy po 5 zł :-)