eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego? › Re: Czy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego?
  • Data: 2022-07-20 13:39:34
    Temat: Re: Czy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > 10% różnicy to mało filipkowi :) Nie dociera do niego że jedynym
    > powodem niewprowadzania euro jest fakt że w złotych o wiele łatwiej
    > kraść i przekręcać. Żadna partia jak na razie nie zdobyła się na takie
    > wyrzeczenie.

    Podaj jaką różnicę ty widzisz. Ja widziałem ja w EUR-pribałtice była
    inflacja dwucyfrowa i wyższa niż w Polsce. Średnią po całej strefie EUR
    z punktu widzenia przyjmowania EUR przez Polskę można sobie obsraną dupę
    podetrzeć.

    Jak porównujesz inflacje w Polsce do Niemiec a nie do EUR-pribałtiki i
    EUR-Słowacji to pośrednio wspierasz gadkę Kaczyńskiego/PiS "EUR *tak ale*
    dopiero jak gospodardka Polski będzie porównywalna z gospodarką Niemiec".

    --
    A. Filip