eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Bąkiewiczowi grozi realistycznie wyrok nie w zawieszeniu? [Protesty Strajku Kobiet W KOŚCIOŁACH (2020)] › Re: Czy Bąkiewiczowi grozi realistycznie wyrok nie w zawieszeniu? [Protesty Strajku Kobiet W KOŚCIOŁACH (2020)]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Bąkiewiczowi grozi realistycznie wyrok nie w zawieszeniu? [Protesty
    Strajku Kobiet W KOŚCIOŁACH (2020)]
    Date: Thu, 14 Oct 2021 10:16:36 +0200 (CEST)

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:
> [...]
    bert-b-uslyszal-zarzuty-o-naruszenie-nietykalnosci/h
    9e2vbb

    > A dla normalnych ludzi kluczową kwestią jest, dlaczego jakiś oszołom
    > uzurpuje sobie prawo do decydowania komu wolno wejść na jakieś schody,
    > a komu nie wolno. I jak uroił w swojej chorej głowie, że wolno mu
    > kogoś dotykać bez zgody tego kogoś w celu wyegzekwowania tego
    > urojonego prawa do decydowania.

    Wersja Bąkiewicza "może być" że zareagował *tuż* przed wtargnięciem do
    kościoła z obrazoburczym protestem.

    > IMHO zdefiniuj najpierw te "uczucia religijne", bo te wasze "uczucia
    > religijne" potrafi obrazić nawet sam papież.
    > IMHO 2 z zasady nie powinny generować.

    Ja się mogę "bez entuzjazmu" zgodzić że obraza uczuć religijnych nie
    obejmuje niszczenia "maso drukowanej" Biblii (ze Starym Testamentem)
    na "nie całkiem publicznych" koncertach. Podobnej "wyrozumiałości
    sądów" dla działa *w świątyni* ni złamanego wuja nie poprę.

    > Ale do wyznaczania i egzekwowania kar nie jest uprawniony jakiś
    > naziolski oszołom stojący akurat na schodach.

    Ty jednak jesteś *politycznym* idiotą IMHO. Jak myślisz dlaczego
    ziobrotura przesłała ten akt oskarżenia teraz?
    Ja obstawiam że będzie to w trybie "my wnosimy o karę w zawieszeniu,
    uznajemy że naszym obowiązkiem było przedstawić sprawę do
    rozstrzygnięcia sądowi (sędziom)" Dla mnie podtekst polityczny
    to zasadniczo _mobilizacja_ elektoratu PiS przypomnieniem jak
    za bojowe były "niektóre" protesty Strajku Kobiet i jak bojowe
    pozostają "niektóre oszołomy strony przeciwnej" (takie jak częściowo ty).
    Nawet jak jakiś sędzia oszołom dopierdolili Bąkiewiczowi
    (nieprawomocnie) 2 lata bez zawiasów to PiS "też raczej nie straci"
    jak to zręcznie/odpowiednio rozegra.

    Dla mnie to politycznie zagrywka znacznie bardziej na polaryzację niż
    przeciąganie/przekonywanie. Patrząc na ciebie to PiS na tym straci
    w wielkomiejskich twierdzach PO ale w sumie zyska w skali całego kraju.

    Czasem wyrok sądu nie jest najważniejszy w rozgrywce nawet jeśli
    "prawnicze końskie okulary" utrudniają to dostrzec.

    --
    A. Filip