eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na Rosję "zwrotnie"] › Re: Czy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na Rosję "zwrotnie"]
    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na
    Rosję "zwrotnie"]
    Date: Mon, 20 Feb 2023 06:53:16 +0100

    W dniu 20.02.2023 o 02:08, J.F pisze:

    > No popatrz ... a nie Amerykanie.

    > Nadal smiem twierdzic, ze kraje NATO powinno byc stac zrównoważyc
    > ruskie wydatki.

    > https://www.youtube.com/watch?v=1qS6J-WbTD8
    >
    > I wszystko co nie zostało osiągniete, to porażka.
    > A wojna ciągle trwa.

    > Finlandia zaraz wejdzie, i potem tylko czekac na pierwszą bazę.
    > Ale przede wszystkim wszyskie bazy finskiego wojska, to teraz będą
    > "bazami NATO".

    > No to interesy tak, a reszta niekoniecznie.
    > Na razie znoszą alfabet cyrylicy.
    > I nie wywalaja Rosjan w łapy mobilizacji.

> [...]

    Jak widzę, masz dużo entuzjazmu, w sumie to dobrze pod warunkiem, żeby
    on nie przesłaniał rzeczywistości.
    Nie będę się odnosił do Twoich argumentów, bo mnie nie przekonują,
    pozostanę przy tym, co napisałem wcześniej.
    Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś w dwóch postach i oceń, ile w tym
    jest chciejstwa a ile faktów.

    Przykładem może być pytanie, kto rozpoczął wojnę?
    Dla ułatwienia: ta wojna nie zaczęła się w 2022 roku.
    Chcesz to omówić?

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: