eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoĆwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G. › Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G.
  • Data: 2022-02-03 17:54:55
    Temat: Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Feb 2022 17:30:56 +0100, Kviat wrote:

    > Widzę, że policmajster jak zwykle się pogubił, bo sam sobie przeczy.

    > Bo rasę się dziedziczy i jakoś trzeba było uzasadnić głąbom potrzebę
    > eksterminację ras podludzi.

    No ale potrzebe eksterminacji ras podludzi, czy potrzebe eliminacji
    wyznania zydowskiego.
    Szczegolnie ze jak pewnie pamietasz, to Hitler byl awyznaniowy,
    po Zydach pewnie by kler ... moze nie wymordowal, ale zminimalizowal.

    > Z taką samą skutecznością mógłbyś doszukiwać się logiki w mordorjuris,
    > onr i ich klonach, w kościele i jego klonach, oraz w pisie i jego klonach.
    > I w konfederacji.

    W obecnym ONR nawet nie probuje, ale w latach miedzywojennych ...
    Zydów u nas duzo. I konflikty spoleczne powodowali, choc w tych latach
    to chyba juz nie.

    A w Niemczech chyba mniej.
    Gdzies tam piszą, ze stanowili 4% ludnosci Berlina, a to najwieksze
    skupisko ... ilosciowo zapewne, nie procentowo.

    A dzis ... moze ja sie mylę, i faktycznie nadal Żydzi i masoni rządzą
    Polską, a ja tego nie dostrzegam :-)

    J.