eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoĆwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G. › Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G.
  • Data: 2022-02-03 00:51:45
    Temat: Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-02-02, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]

    MZ tak.

    MZ nie, bo wydaje się, że kwestia przynalezności religijnej była wtórna.

    > Nie istnieje _silna_ korelacja Judaizmu z rasą?
    > NIE => Holocaust nie był raso-bójstwem a wiaro-bójstwem.

    Ta korelacja z wiarą wynikała MZ raczej z aspektów praktycznych.
    Pseudonaukowe badania nazistów koncetrowały się m.in. na cechach
    antropologicznych. Typ nordycki, typ semicki, te sprawy. A, że większość
    tych, których chcieli się pozbyć wyznawała Judaizm a nikt nie kazał się
    w tej kwestii rozdrabniać i być fair no to leciało po tym haśle.

    > Ja mało co twierdzę, zasadniczo ciekawi mnie kto się tylko "zapieni i
    > zapluje" a kto zaprezentuje spójne poglądy z konsekwencjami w innych
    > sprawach nawet jeśli się z nimi nie zgodzę.

    Ja tam tylko jestem z lekka zniesmaczony kim, jak się wydaje, okazała
    się Łópi, którą dość w sumię lubię. Przy czym nie ma to znaczenia, że są
    w to wmieszani żydzi.

    --
    Marcin