  • Data: 2003-04-16 07:04:13
    Temat: Re: Chyba NTG - 02 maja 2003r.
    Od: gazebo <g...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MAREK wrote:

    > Bez urazy...

    zadna tam uraza, prywatnie nigdy nie moglem zniesc jak zaklad pracy
    wpychal mi na sile wolne a potem kazal mi odpracowywac w najmniej
    odpowiednim momencie, interesuje mnie po prostu wyjasnienie prawne a nie
    przekonanie o koniecznosci udzielenia tych dwoch dni wolnych
    nauczycielom

    > Ale ja mam (pracując w pełnym wymiarze czasu pracy) 26 dni urlopu na rok.

    ja tez :-)

    > Ile ma ich nauczyciel w ciągu roku kalendarzowego?

    taki to 'urok' tej pracy, ty jednakze mozesz sobie urlop zaplanowac,
    nauczyciel nie, specyfika zawodu, osobiscie nie zazdroszcze, mam matke
    emerytowana nauczycielke :-)

    --
    careful with this axe Eugene!