    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <b...@g...com>
    <5fe0a109$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@g...com>
    <1i4uw13mz2cst.j1bslfc770m6$.dlg@40tude.net>
    <a...@g...com>
    <1...@4...net>
    <0...@g...com>
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Date: Tue, 12 Jan 2021 13:26:56 +0100

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >--No i jak chcesz tych staruszkow izolowac - personel tez zamknac ?

    >gamonie w koncu przyznali choc oczywiscie nie wprost :-)

    >https://radioszczecin.pl/6,417728,minister-zdrowia-
    najpierw-szczepienia-dla-osob-8

    >Adam Niedzielski podkreślał, że śmiertelność z powodu COVID-19 wynosi
    >20-25 procent w grupie osób powyżej 80. roku życia. "Na pewno
    >zaczniemy od grupy 80+, a następną podgrupą (...) w grupie pierwszej
    >będzie kolejna grupa osób powyżej 70. roku życia. I tak będziemy
    >stopniowo schodzili. Populacja 80-latków ma ponad 1,5 miliona.
    >Będziemy zaczynali od góry, jeśli chodzi o to zaawansowanie
    >wiekowe" - poinformował.

    Ale to nasi i teraz, a w zasadzie juz dawniej to mowili.
    Moze i Szumowwski zdawal sobie sprawe juz w marcu, bo przeciez to
    padalo w mediach czesto, ale ... szczepionki nie bylo.

    >nie celebryci, nie partyjne swinie tylko po prostu bardzo starzy
    >ludzie umieraja na koronawirusa ... przypadkiem tak samo jak w czasie
    >sezonowej grypy :-)

    No, co by nie mowic, to tych celebrytow i swinie wybrali ...
    niemłodych.

    >--Miales utrate wechu/smaku? to ponoc silne wskazanie.
    >nie ale jako profan pije whisky z cola :-)

    >--Domownicy sie zarazili ?
    >wszyscy chorowali, ja 3 tygodnie bez temperatury, zona kaszlala ze 2
    >miechy, syn ze 2 dni w szkole opuscil

    Ale jesli nikt nie mial utraty wechu/smaku, to moze to nie to.
    Znajoma tez tak miala, ze cos ja ze 2 miesiace trzymalo ... staralismy
    sie trzymac dystans, na mnie nic takiego nie przeszlo, na moich
    rodzicow tez nie, wiec trudno powiedziec.

    Z drugiej strony jak czytam, ze 20% mieszkancow zachodniopomorskiego
    ma przeciwciala, a potem jeszcze szacunki ze polowa zarazen pochodzila
    od bezobjawowcow ... to tym bardziej trudno powiedziec.

    Z trzeciej byly te wesela, gdzie sie rzekomo wszyscy zarazili ... ale
    mam watpliwosci - sanepid potwierdzil testami, czy jak zlapal jednego
    i uslyszal "ostatnio bylem na weselu", to cale wesele wyslal na
    kwarantanne ...

    J.