    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 01 Dec 2020 19:59:59 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Czy nie chciales wszystkich przetestowac ?

    Nigdy nic nie takiego nie pisałem.

    > To przy 500 tys zajmie to ponad 2 miesiace ... to sie
    > przetestowani moga zarazic :-)

    znowu wtłaczasz jakies dane w aktualne ograniczenia jakby one musiały
    być własnie takie.

    > Po pierwsze - nie wiadomo jaka metoda oni testuja, moze doliczaja
    > te szybkie-kiepskie testy.
    >
    > Po drugie - jak to zwykle sie okazuje, ze maja wiecej srodkow ...
    > ale tez nie testuja wszystkich.
    >
    > Patrze gdzies w media - USA robia milion testow dziennie. Czyli
    > przetestowanie wszystkich zajeloby im ponad rok ...

    A nam? 3 lata?

    > No miales jakiegos ordynatora, rzekomo od czeskiego rzadu itp.

    Chłopie, nie bede powtarzał 10 razy.
    Wroc do tamtego watku - tam ci odpowiedziałem.

    > Stal w porcie Jokohama.

    No i co z tego?

    > Owszem, duzo staruszkow ..

    I brak wiedzy jak leczyc.

    > No ale tak mowia - mlodzi rzadko choruja.

    Bardziej sie odnosze do faktu ze skoro ktos jest +60 to pewnie i tak za
    rok by umarł.
    To bzdura.

    > Raczej chce powiedziec, ze ci co przezyja to widac silne organizmy
    > ... i moga w kolejnym roku nie odejsc ...

    No czyli za rok odrobimy te 40 tysiecy zgonów i bedzie 360 tysiecy
    zgonów w 2021?
    Załozymy sie? Tylko o cos konkretnego poprosze.

    > Co mowiono - ze bedzie u nas 30 tys zarazen dziennie ?

    Ze trzeba sie przygotowywac na drugą fale.
    Jeżeli mielismy doswiadczenia z pierwszej fali to na jakiej podstawie
    ktokolwiek miałby podejrzewac ze na jesien bedzie inaczej?
    Z czego wynikał ten hurra optymizm?

    > IMO - z tym zawsze bylo u nas kiepsko.
    > Testow dla wszystkich nie starczy :-(
    >
    > No ale skoro juz doszlismy, ze wszystkich nie przetestujemy w
    > tydzien ... to czy warto testowac masowo ... i kogo ?
    >
    > Te ostatnie dni sa ciekawe - ograniczenia ministerialne, czy
    > faktycznie ubywa ciezkich przypadkow i lekarze nie kieruja.
    >
    > Statystyki zgonow jakos sie nie uspokoily.

    html

    > W linku powyzej.
    > A o co chodzi - powtarzaja jak malpy "4 testy na milion
    > mieszkancow" i sie nie zastanowia, ze cos tu nie tak ...

    Aha, rozumiem, ze poszukujesz podpowiedzi ze chodzi o 4,1 tysiaca?
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."