  • Data: 2010-01-19 18:37:05
    Temat: Re: Bilet czasowy i punktualnosc
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    AW wrote:

    > Na jakiej podstawie tak sądzisz?

    prawo przewozowe

    > Wspominasz o umowie. To w końcu kiedy zawierasz tę umowę? Bo piszesz, że
    > nie w momencie kupienia biletu. Czyli po wejściu do autobusu?

    tak.

    > To po co
    > kupować bilet skoro jego kupno nie wiąże prawnie przewoźnika do niczego?

    zgadza sie
    kupno biletu nie wiaze przewoznika do niczego.

    to wejscie do autobusu jest zawarciem umowy.
    a zapłatą jest skasowany bilet. bo samo posiadanie biletu w kieszeniu
    zapłatą za przejazd nie jest. chyba nie masz watpliwosci.
    mowa oczywiscie o biletach jednorazowych.

    na tej samej zasadzie płaci się kary.
    bo skoro bilet wg ciebie jest zawarciem umowy, a wsiadlem do autobusu
    bez biletu, to zadna umowa z przewoznikiem by mnie nie laczyla. nei ma
    biletu, nie ma umowy, wiec niech sie odp..., bo zadnej kary do
    niezawartej umowy doliczyc nie moga.
    niestety tak dobrze nie jest.