    From: "Wheelman" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezrobotni i Konstytucja
    Date: Thu, 10 Jul 2003 00:23:28 +0200

    > ech...najgorzej jak nieprawnicy, bez przygotowania biorą sie za
    > interpretację prawa:)

    Oczywiscie, ze lepiej byloby z kazdym paragrawem isc do Wasm otrzymac
    niejasne wyjasnienei i zostawic 50 plnow.

    > no ale wszystkim się zdaje, że wystarczy przeczytać kawełek ustawy - by "
    > znać się" i nawet doradzać innym. A tak na marginesie...czy nie irytuje
    > was-jak ktoś odpowiadając na pytania na tej liście -zaznacza: "nie jestem
    > wprawdzie prawnikiem, ale trzeba to zrobić tak a tak"-mnie to wkurza.

    Nikomu nie doradzalem i nie zamierzam jesli nie jestem obeznany w temacie.

    > Ludzie
    > pytają w ważnych sprawach, a tu laicy wymądrzać się bedą i pisać różne
    > bzdury!

    Przepraszam ze zyje ! Moge to naprawic na najblizszym moscie :P

    > Bo im tak sie wydaje, że jak załatwili parę spraw przed urządami to
    > mają wielkie doświadczenie i obeznanie z prawem...

    Im? To bardzo enigmatyczne. A nie slyszych ICH glosow? Moze ONI do Ciebie
    mowia ?

    >No to może ja sie zapisze
    > na jakąś liste dyskusyjną o technice i też będę pisać: jestem wprawdzie po
    > prawie, ale trzeba to zrobić ....

    Tak, daje Ci przyzwolenie pani mecenas na czytanie innych grup
    dyskusyjnych. Wiem ze uzyskanie mojej zgody bylo Twoim priorytetem. Zycze
    wiecej smaodzielnosci, bo przeciez nie skonczylas prawa za piekne "oczy" ?
    :P

    w...@g...pl gg:4331408
    " Ave Nosferatus, Vivat Dragonys"