  • Data: 2004-07-29 20:03:36
    Temat: Re: Bardzo poważna sprawa. Błagam o pomoc
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ernest" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ce99qg$d8k$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > niego jest zakupiony z jego środków przeciez wiadomo że na jego osobę nie
    > zostało wydawane 700zł miesięcznie bo jak z nim liczyłem wyszło może
    połowę
    > z tego liczac juz wszystko gaz prąd i inne opłaty.

    A liczyliście takie drobiazgi jak jedzenie, ubrania, tzw chemia gospodarcza,
    podreczniki, zeszyty, czasopisma, wyjscia do kina? Czy kolega sobie po
    prostu wyliczyl procentowy swoj udzial w oplatach za mieszkanie resztę
    uznając za dar od losu?

    >obawiam się że on wtedy zawiadomi
    > Policję

    I slusznie. Gdyby ktokolwiek wyniósl coś z mego mieszkania, co bylabym w
    stanie udowodnić ze jest moje [np odcinek rat na moje nazwisko] to zanim ten
    ktos doszedłby do najblizszego rogu ulicy złozyłabym doniesienie o
    popełnieniu kradzieży.

    HaNkA