  • Data: 2010-11-08 19:06:09
    Temat: Re: Allegro - jak odzyskać pieniądze ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-08 18:16, qwerty pisze:
    > Użytkownik "RadekD" napisał w wiadomości grup
    > Sytuacja jest taka, że gościu łamiąc regulamin Allegro udostępnił
    > aukcję z możliwości PzA jednocześnie nie dokonał konfiguracji ustawień.
    >
    > Podaj punkt regulaminu allegro, który złamał.

    Proszę bardzo http://www.tinyurl.pl/?gSYmeeHE
    "Sprzedający zobowiązany jest określić sposób zapłaty za Towar zgodnie z
    obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku, gdy Sprzedający wskazał
    sposób zapłaty przelewem na rachunek bankowy, zobowiązany jest
    udostępnić Kupującym realizację przelewu w ramach usługi Płacę z Allegro
    za zakupy, na zasadach określonych w Załączniku Nr 8 do Regulaminu, w
    szczególności Sprzedający jest zobowiązany wypełnić formularz
    konfiguracyjny na stronach Allegro, w sekcji Płacę z Allegro,
    potwierdzając dane osobowe, teleadresowe, nr konta bankowego oraz inne
    dane niezbędne do jego identyfikacji."

    > Wystarczy, że poda swój numer konta w panelu Allegro i kasa będzie u
    > niego.
    >
    > Jesteś tego pewien? Czytasz a.p.a? Niektórzy na kasę czekają tydzień.

    A niektórzy mają za 15 minut - zresztą sprzedający raczył mnie
    poinformować, że nie ma pieniędzy na koncie dopiero po tym jak ja
    zaniepokojony tym, że płyty jeszcze nie ma napisałem e-maila do niego.
    W dodatku udawał głupka jak mu napisałem, że pieniądze poszły poprzez PzA.

    > Ja natomiast nie mogę za bardzo nic zrobić - Allegro twierdzi, że
    > nie jest stroną postępowania, serwis, który realizuje przekazy nie
    > odpowiada na e-maile.
    >
    > Standard.

    Jeszcze spróbuję uderzyć w PAYU SA

    > Jak mam odzyskać pieniądze ? W niczym nie zawiniłem, a przez barana,
    > który gdzieś ma regulaminy i dobre obyczaje utopiłem kasę w błocie.
    >
    > Ktoś ci kazał korzystać z pza? Sam sobie jesteś winny. Przelewasz na
    > inne konto, niż sprzedawcy i żądasz wysyłki towaru. Równie dobrze możesz
    > dać pieniądze sąsiadce i w sklepie żądać wydania chleba, wędliny itp.

    A ktoś mi zabronił ? Miałem PzA dostępne jako jedną z form płatności,
    nigdzie nie było zaznaczone przez sprzedającego, że nie akceptuje PzA.
    Przecież nie ma przymusu sprzedaży na Allegro - mógł wystawić na eBuy
    lub iść na rynek/giełdę i tam sprzedawać.
    Tak pieniądze poszły na inne konto ale to sprzedający może nimi teraz
    dysponować, a nie ja - czyli to są już jego pieniądze.
    A jeśli sklep się zgodził na przekazanie pieniędzy sąsiadce to czemu by
    nie ?