  • Data: 2010-11-08 22:24:31
    Temat: Re: Allegro - jak odzyskać pieniądze ?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-08 21:59, Radek D pisze:
    > Nie ma także przymusu sprzedawania na Allegro. Jest natomiast obowiązek
    > dla sprzedawców by akceptowali regulamin.

    > Jako to, że płyta w wersji kolekcjonerskiej i w dodatku
    > miał to być prezent - liczę się z tym, że nie odzyskam tych pieniędzy.

    Składasz w swoim rejonowym komisariacie pismo o oszustwie i wyłudzeniu
    pieniędzy.
    Podajesz dane tego człowieka, dowody zapłaty.
    Ja to nawet maile z Allegro trzymam na koncie do czasu aż przesyłka
    dojdzie i dana rzecz sprawdzona, przetestowana.
    Miałam taki przypadek, że zachciało mi się zaufać Alior Bankowi i
    nakupowałam żarcia i jakichś akcesorii dla papugi w sklepie polecanym
    przez Alior Bank. Płacę z Alior Bankiem. Przesyłki nie dostałam ponad
    dwa tygodnie, telefonów nie odbierali. Dzięki policji kobieta zaraz,
    szybciutko do mnie zadzwoniła i na drugi dzień miałam już pieniądze
    zwrócone na konto. Powiedziałam jej, że tego co zamówiłam już nie chcę,
    nie mam zaufania, zażyczyłam sobie zwrotu pieniedzy na konto.
    Już się nie dam nabrać na sztuczki, fałszywe sklepy, z którymi Alior
    Bank podpisał umowę.

    --
    animka