    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Akt poświadczenia dziedziczenia na odległość...
    Date: Fri, 08 Jul 2022 23:55:17 GMT

    On 2022-07-08, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Nie mamy pańskiego płaszcza i co im zrobię?

    Można spróbować zapytać dlaczego nie, skoro bo 95ca i bo 95c.

    > Można, ale przed sądem, nie przed notariuszem.

    Sprzedawałem nieruchomość przez pełnomocnika z pełnomocnictwem zrobionym
    przez zagranicznego notariusza. Procedura mega upierdliwa, ale
    polski notariusz wontów nie miał. No chyba, że sprzedaż nieruchomości to
    jakiś szczególny przypadek.

    Ale bardziej prawdę mówiąc wygląda, że to dziedziczenie jest takim
    szczególnym przypadkiem:
    https://europeistyka.uj.edu.pl/documents/3458728/214
    098e2-2b1d-4f5c-85aa-193c5330276f

    --