  • Data: 2022-07-23 02:11:07
    Temat: Re: Akt poświadczenia dziedziczenia na odległość...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-07-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Z tym że to mało rozwiązuje problem - to trochę tak jakby się odwołać do
    > sądu że dentysta nie chce ci czegoś zrobić, wygrać i usiąść w fotelu
    > czekjąc na tego dentystę co go sąd zmusił:P

    Czy to "nie może" dotyczy tylko notariuszy? Miałem kiedyś potrzebę
    wynajęcia prawnika przy kłopotach z agentem nieruchomości. Kwota
    kłopotów duża nie była (kilka tys.). Na ponad 10 firm z którymi się
    skontaktowałem, żadna nie była zainteresowana. I co wtedy? Nawet jeśli
    "nie może" to mam ich wszystkich skarżyć?

    --
    Marcin