    From: "Martti" <m...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Agitacja SMS - legalna?
    Date: Thu, 5 Jun 2003 21:39:54 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@vn174.neoplus.adsl.tpnet.pl

    news:bbngu7$3lv$5@inews.gazeta.pl...
    > Ja też to dostałem. Żona też. Obydwoje w +GSM. Wychodzi na to, że wszyscy
    > dostali. Ponieważ to hasło raczej trudno zaliczyć do reklamy, to pewnie
    jest
    > legalne. Choć trudno nie zauważyć, iż w tym wypadku naruszono po prostu
    > netykietę.

    Witam,
    ja rowniez dostalem (ERA) zadzwonilem do BOK-u, poniewaz nadawca tej
    wydaje mi sie niewatpliwie reklamy jest REFERENDUM.
    Panienka z sluchawki rzekla mi, ze wyslala to kancelaria rady ministrow,
    i dostala pozwolenie od inspektora danych osobowych na uzycie naszych danych
    To malo, ze skandal...
    jak sie zapytalem, do kogo mam skierowac skarge i ewentualnie wniesc pozew
    do sadu...
    poweidziala mi ze kancelarie rady ministrow..

    Co do tego, ze jest to reklama...
    Zalozmy, ze mam dyskoteke (knajpe, agencje towarzyska)
    o nazwie referendum..
    Mamy sie tam spotkac.
    Wydaje mi sie ze reklama to zachecanie odbiorcow danego
    przekazu do wykazania pewnego zachowania, kupienia,
    zrobienia czegos, pojscia gdzies...
    moze ktos, bardziej zorientowany mogl sie na ten temat wypowiedziec
    zamierzam zlozyc reklamacje-skarge do operatora.
    Jak to ma sie do ustawy o przekazach elektronicznych, z 10.03.2003??
    pozdrawiam
    marcin