  • Data: 2003-06-06 20:27:57
    Temat: Re: Agitacja SMS - legalna?
    Od: "Sly" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bbqs4m$jl8$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak Was tu czytam, to oczy przecieram ze zdumienia. Pałacie świętym
    > oburzeniem tak naprawdę o pierdołę. Jak dzieci.
    > Idę głosować, bo mam swoje zdanie. Albo bardzo chcę, żeby Polska do Unii
    > weszła, albo za wszelką cenę tego nie chcę.
    > A podatki płacę również za to, żeby rządzący wykonywakli solidnie swoją
    > robotę. Żeby robili wszystko, co możliwe w sprawach dla Polski ważnych. Tu
    > robią. Chcą Was przy urnach, bo od tego zależy nasza przyszłość.

    Tez nie zamierzam isc glosowac. Dlaczego ? Raz na 4 lata plus wybory
    prezydenckie wladzuchna zaczyna sie do mnie lasic, juz nie jestem wtedy dla
    nich "przypadkowym spoleczenstwem" tylko "swiadomym swoich praw
    odpowiedzialnym obywatelem" kielbasa wyborcza fruwa w powietrzu, koncza sie
    wybory zaczyna sie rzeczywistosc i znow musze znosic arogancje i schamienie
    wladzy. Nie glosuje i mam nadzieje ze wiele osob tak postapi wlasnie po to
    zeby pokazac im kto tu naprawde rzadzi.

    Sly