  • Data: 2022-06-11 17:51:25
    Temat: Re: 13-latka koło Kijowa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wystarczy po prostu zdawać sobie sprawę, że nie wiemy, co się tam
    > wydarzyło naprawdę

    Nie pierdol, że nie wiemy. Wiemy.
    Kacapy przyjechały wyzwalać Ukrainę od faszyzmu, zachodniej zgnilizny
    moralnej i gender, więc ostrzelały cywilny samochód i strzelały do
    uciekającej z płonącego samochodu 13-latki.
    Czego jeszcze ci brakuje?

    To, że jesteś upośledzony, to nie znaczy, że inni nie wiedzą. Was tam
    jest więcej, że piszesz "nie wiemy"?

    > i z jakiego powodu żołnierze do niej strzelali.

    Normalni ludzie wiedzą.

    > Nie przychodzi mi obecnie do głowy powód uzasadniający na strzelanie do
    > nastolatki, ale to, ze mi taki powód nie przychodzi, to nie jest dowód
    > czegokolwiek.

    Skoro obecnie ci nie przychodzi i jednocześnie nie wykluczasz, że jakiś
    powód mógł być, to podaj jakiś przykład takiego możliwego powodu.

    Bo widzisz... normalni ludzie uważają (tak, jest nas więcej), że nie
    istnieje na świecie taki powód, który mógłby usprawiedliwić strzelanie
    do 13-latki uciekającej z płonącego samochodu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr