  • 1. Data: 2004-06-27 15:58:27
    Temat: Pytanie o włamanie internetowe
    Od: BambinodeNapoli <B...@o...pl>

    Czy jesli ktos włamie mi sie na konto, prywatne, albo strone tez
    prywatna, i albo poniszczy wszytko, albo co gorsze zacznie jej uzywac
    jako swojej!, to czy sa na to jakies paragrafy? Gdzie to zgłosic?

    Moze Pan policjant pofatyguje sie do tej osoby i pogrozi jej
    paluszkiem, mam wszystkie jej dane, czy tez moze zahacza to o
    prokurature?

    Czy były jakies przypadki spraw sadowych za włamania internetowe w
    Polsce?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-28 10:16:50
    Temat: Re: Pytanie o włamanie internetowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BambinodeNapoli" <B...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jesli ktos włamie mi sie na konto, prywatne, albo strone tez
    > prywatna, i albo poniszczy wszytko, albo co gorsze zacznie jej uzywac
    > jako swojej!, to czy sa na to jakies paragrafy? Gdzie to zgłosic?

    Do organów ścigania. Policja, prokuratura.

    > Moze Pan policjant pofatyguje sie do tej osoby i pogrozi jej
    > paluszkiem, mam wszystkie jej dane, czy tez moze zahacza to o
    > prokurature?

    Policja nie jest od grożeniem paluszkiem, tylko od łapania przestępców.
    Pytanie, czy uda sie dowieść komukolwiek sprawstwo.

    > Czy były jakies przypadki spraw sadowych za włamania internetowe w
    > Polsce?

    Tak.