  • Data: 2003-12-19 09:43:14
    Temat: Przekręt - teoretyczne rozważania
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Taki mi pomysł wpadł, ale czy to wyjdzie.
    Tak teoretycznie się pytam.
    Mam co prawda GOLFA I takiego szrota, ale teraz już nie chcę mieć drugiego
    Golfa, raczej coś innego, ale tak teoretycznie rozważam.

    1. Mamy starego grata co się na szrot nadaje, i sprowadzamy sobie z niemiec
    taki sam, ale w super stanie.

    2. Zgłaszamy na policję, że nam go dresy skubnęli (ten nasz stary). -
    Zaznaczamy na policji, że nie mamy AC

    3. Odzyskujemy samochód (niby daliśmy dresom np. 2kpln) Ale co się
    okazuje!!! Dresy chcieli przebić numery i mamy swój samochód ze zniszczonymi
    (zeszlifowanymi i poprzebijanymi numerami).

    4. Policja (czy jakoś tak) daje nam skierowanie na nabicie numerów

    5. Cieszymy się podmienionym autem z legalnymi numerami.

    6. Stary samochód topimy w jeziorze czy na złom, albo na części

    I jak myslicie?
    Przeszło by coś takiego?

    Jacek