  • 1. Data: 2002-07-31 06:34:58
    Temat: Problem ze spóldzielnia mieszkaniowa
    Od: "dk" <a...@s...pl>

    Witam
    Jakis czas temu kupilem mieszkanie i kilka tygodni po wprowadzeniu sie
    stwierdzilem, ze czasami wystepuje wsteczny ciag w przewodzie kominowym.
    Zglosilem to do spóldzielni i juz kilka dni pózniej odwiedzila mnie ekipa,
    która stwierdzila, ze konieczne jest przeczyszczenie przewodów kominowych.
    Niestety to nie pomoglo a kolejna ekipa stwierdzila, ze aby sprawdzic
    droznosc przewodu kominowego konieczne bedzie przekucie sie do niego w
    mieszkaniu pietro wyzej. Wedle slów 'fachowców' konieczna jest jednak zgoda
    sasiada a on moze sie nie zgodzic. Na moje pytanie co w takim przypadku mam
    robic wzruszyli tylko ramionami.
    Chcialbym wiedziec jak takie kwestie reguluje prawo.
    Czy spóldzielnia moze tak postawic sprawe? Czy jesli sasiad sie nie zgodzi
    moge tylko czekac az kiedys zatruje sie spalinami?
    Czy spóldzielnia moze na mnie zrzucic koszty naprawy takiej usterki? (koszty
    ew. przyrócenia do stanu pierwotnego mieszkania sasiada jesli zgodzi sie na
    takie kucie?)

    Dodam, ze zarówno moje jak i sasiada z góry miszkania sa mieszkaniami
    spóldzielczymi wlasnosciowymi.

    Pozdrawiam
    DK