    From: "Gosc" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z odliczeniem kaucji w Plus GSM
    Date: Mon, 18 Apr 2005 12:01:21 +0200

    mam umowe z plus gsm w abonamencie 10zl
    Pewnien miesiac byl wyjatkowy - po 3 tygodniach przedstawiciel firmy
    zadzwonil, ze moje zobowiazanie przekracza juz 300zl i zadaja wplaty
    depozytu 200, bo inaczej tel zostanie wylaczony. Wplaty dokonalem nastepnego
    dnia.
    Faktura jaka otrzymalem nie zawierala korekty na wplacona kwote 200zl
    pomimo, ze byla wystawiona kilka dni, po wplywie na konto plusa mojego
    przelewu (zaksiegowane w systemie bilingowym operatora).
    Zazadalem faktury korygujacej na kwote roznicy czyli moje faktyczne
    zobowiazanie.
    Odpowiedz jest odmowna, moj depozyt zostal przeznaczony na poczek przyszlych
    platnosci.
    Chce rozwiazac umowe (mam 1 miesieczny okres wypowiedzenia), ale nie moge,
    bo nie mam uregulowanego zobowiaznia.
    Dojdzie do absurdu, kiedy operator zacznie mi jeszcze naliczac odsetki za
    niezaplacona fakture.
    Prosze o porade jak mam wybrnac z tej sytuacji, kto ma prawnie racje; nie
    chce bezsensownie nadplacac 200 zl by rozwiazac za miesiac umowe i
    wyczekiwac na zwrot pieniedzy.

    Pozdrawiam - Artur