  • 31. Data: 2005-10-04 21:55:16
    Temat: Re: Problem z natretnym kolesiem - dzwoni i denerwuje.
    Od: "ghostrider" <g...@g...net>

    > czy dalej ma tą której suma cyfr wychodzi 24, co by nie być oskarżonym o
    > przetwarzanie danych nieosobowych?

    ma kilka zdezaktywowanych za brak platnosci - windykacja :>

    a ta kolega jutro sprawdzi jesli chcesz wiedziec... ;>

    ale chodzi o ta ktorej numer dostaniesz dzwoniac na biuro numerow i proszac
    o numer do stowarzyszenia tworcow internetowych ;> hihi

    ghostrider

  • 32. Data: 2005-10-05 09:54:51
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > Ostatnio nikt nie pisze, ze arnoldzik do niego dzwonił.
    > Więc najwyraźniej spędza czas u dentysty, a nie przy telefonie.
    > Tylko, komu należy składać gratualcje. Niech się przyzna.

    Areczek wie, że pewne przekręty kończą się na sali sądowej, ma przykład
    swojego kolesia Tomasza K.
    Gratulacje proszę na priv, olgierd(maupka)post(kropeczka)pl ;-)))

    --
    Olgierd

  • 33. Data: 2005-10-05 21:53:13
    Temat: Re: Problem z natretnym kolesiem - dzwoni i denerwuje. / OT
    Od: "ghostrider" <g...@g...net>

    > czy dalej ma tą której suma cyfr wychodzi 24, co by nie być oskarżonym o
    > przetwarzanie danych nieosobowych?

    nie - suma to 31 cyferek - podeslac? :>

    dwa zera
    dwie jedynki
    dwie trojki
    dwie dziewiatki
    jedna piatka

    ghostrider

  • 34. Data: 2005-10-06 13:02:16
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie>

    "ghostrider" <g...@g...net> napisał(a):

    > nie - suma to 31 cyferek - podeslac? :>

    Przepraszam, a 691..., z którego Anormaldzik dzwonił do mnie dwa lata temu
    już zdeaktywowany? Już obowiązują tylko numery podane na stronie
    http://www.partia-rozwoju.org/ ??

    --
    Olgierd

  • 35. Data: 2005-10-07 00:29:17
    Od: "ghostrider" <g...@g...net>

    > Przepraszam, a 691..., z którego Anormaldzik dzwonił do mnie dwa lata temu
    > już zdeaktywowany? Już obowiązują tylko numery podane na stronie
    > http://www.partia-rozwoju.org/ ??

    a te to dobrze zes podal - kolega sprawdzi czy nie sa zarejestrowane na
    jekies przedszkole z popa ;>

    chodzilo mi o taki co to arbuz trzyma pod poduszka chyba <okoliczny hlr> -
    podeslac? :>

    ghostrider

  • 36. Data: 2005-10-07 21:31:47
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > on tego nie robi w celu jej dokuczenia, a czy dla niej to przyjenosc to
    > sprawa drugorzedna.

    > nie masz racji. Wazny jest jego zamiar a nie jej odczucia.

    Teoretycznie tak... Ale i tak koniec i grzywna :-)

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 37. Data: 2005-10-08 02:26:07
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Michał <dhrfpk$m6s$1@atlantis.news.tpi.pl> Monday 03 of October 2005 16:38

    > rodzinie.Jednak sytuacja ta jest bynajmniej normalna.
    > Czy można temu jakoś zaradzić?

    Dziwne.
    Jej zachowanie też nie jest normalne - niech kupi całkowicie nowy telefon i
    da numer tylko zaufany i już.

    --
    Rafał Maj

  • 38. Data: 2005-10-08 02:29:26
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Arek <dhrg3b$rfa$1@inews.gazeta.pl> Monday 03 of October 2005 16:47

    > W takich sytuacjach to tylko twarda męska rozmowa, po której delikwent
    > spędza czas u dentysty a nie przy telefonie.
    > Wierz mi, że działa jak cud :)

    Oczywiście, nasz drogi nawiedzony mitomanie... a jak tam wybory prezydenckie
    arku, do których kandydujesz - liczysz na wygraną w 1szej turze ;) ?

    --
    Rafał Maj

  • 39. Data: 2005-10-08 02:30:25
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    witek <dhrr7l$gqc$1@inews.gazeta.pl> Monday 03 of October 2005 19:53

    > Dokładnie to samo chciałem napisać.
    > Ostatnio nikt nie pisze, ze arnoldzik do niego dzwonił.
    > Więc najwyraźniej spędza czas u dentysty, a nie przy telefonie.
    > Tylko, komu należy składać gratualcje. Niech się przyzna.

    rotfl

    --
    Rafał Maj

  • 40. Data: 2005-10-08 09:24:42
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Teoretycznie tak... Ale i tak koniec i grzywna :-)

    jak glupi on i adwokat to moze i tak :-)

    P.