  • 51. Data: 2020-12-04 19:45:26
    Temat: Re: Prawo kanoniczne (finansowe?): Czy poświęcenie "na cudzym terenie" jest nieważne? ;-)
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-04 o 14:14, J.F. pisze:

    > On nie uwaza, on oddal do Sanepidu do analizy :-)

    Ten chłop to ma łeb! Jak on dba o zdrowie ludzi :-)

    A kiedyś powiedział, że rząd sam się wyżywi.

    > No to co sie dziwisz, ze ksiadz chce przyjechac autem ?

    W zasadzie to się teraz nie dziwię.

    > U mnie odwrotnie - Kosciol blisko, parkingi zajete - latwiej piechotą :-)

    :-)

    > Tez mozliwe.
    > Choc jak pamietam za mlodu - raczej nie wypytywali o sasiadow.

    Mnie się dawniej pytali czy w jakimś mieszkaniu ktoś mieszka.
    Teraz to zasuwają do swojego celu-mieszkania jakby mieli motorek w d..
    Spieszy im się.

    > Ha - i rok sie pisze, ochrona warta rok :-)

    Faktycznie :-)

    > Piekna spawa ... a nie biora od tego pieniedzy :)

    Po prostu wiedzą do którego mieszkania bezpiecznie jest wejść.

    > No chyba, ze kreda kosztuje :-)

    Po kredę to trzeba iść do kościoła i chyba dać co łaska. Mógłby ksiądz
    razem z opłatkiem przynosić.

    --
    animka