  • 21. Data: 2002-12-16 10:40:45
    Temat: Re: Prawo Jazdy - jak odzyskać zatrzymane
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Mowisz serio z tym urlopem? Jak firma zgodzi sie na kilkumiesięczny urlop
    > bezpłatny?
    > Nie ma takiej możliwości.
    >
    > Zresztą Policja dzisiaj nie chciała udzielić żadnej informacji o stanie
    > poszkodowanej,
    > i chyba żeby się pozbyć sprawy kieruje to do prokuratury, tylko nie wie
    > jeszcze sama
    > kiedy to nastąpi :(

    nie tak szybko sprawa zostanie skierowana do prokuratury. jesli bedzie to
    wypadek, to zona najpier musi zostac przesluchana w charakterze
    podejrzanego. jesli bedzie miala przedtsaiwone zarzuty spowodowania wypadku
    drogowego Musi zostac pouczona o swoich prawach. min:
    - prawo odmowy skladania wyjasnien /art175 kpk/
    - skladania wnioskow dowodowych /315kpk/
    - przegladania, za zgoda prowadzacego postepowanie akt w toku postepowania
    przygotowawczego, sporzadzania odpisow, a takze zazalenia na odmowe
    udostenienia akt /156$5 kpk w zw z art 159 kpk/
    - pierwszego przesluchania w obecnosci obroncy / 301 kpk/
    - wnioskowanie o przeprowadzenie mediacji /320$1kpk/

    to takie najwazniejsze.

    ssj5

  • 22. Data: 2002-12-16 12:14:26
    Od: sir pawian <D...@b...com>

    On Sun, 15 Dec 2002 20:49:19 +0100, "ssj5"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    > (..)
    >Art. 177. § 1.
    > (..)

    czolem, a gdzie jest napisane ze za spowodowanie wypadku mozna stracic
    prawo jazdy? myslalem ze prawo jazdy zabiera sie tylko pijanym oraz w
    wypadku podejrzenia ze zostalo sfalszowane?!

    za co jeszcze mozna stracic prawko??

    pozdrawiam
    Pawel Idzikowski

    mailto:D...@b...com
    http://www.bitmit.com

  • 23. Data: 2002-12-16 12:29:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "sir pawian" <D...@b...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    > prawo jazdy? myslalem ze prawo jazdy zabiera sie tylko pijanym oraz w
    > wypadku podejrzenia ze zostalo sfalszowane?!

    Przejrzyj leniwcu wszystkie posty w tym watku a sie dowiesz;))

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekaja, karawana jedzie dalej"

  • 24. Data: 2002-12-16 15:30:17
    Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl>

    > - przegladania, za zgoda prowadzacego postepowanie akt w toku postepowania
    > przygotowawczego, sporzadzania odpisow, a takze zazalenia na odmowe
    > udostenienia akt /156$5 kpk w zw z art 159 kpk/

    No to chyba z tego bedzie trzeba zrobic uzytek, bo dzisiaj sie dowiedziala
    na policji, ze
    o stanie poszkodowanej to sie dowie w sadzie na rozprawie

    Przemysław

  • 25. Data: 2002-12-16 22:36:29
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No to chyba z tego bedzie trzeba zrobic uzytek, bo dzisiaj sie dowiedziala
    > na policji, ze
    > o stanie poszkodowanej to sie dowie w sadzie na rozprawie

    Zwróć uwagę na stwierdzenie "za zgodą prowadzącego
    postępowanie".
    Na pewno podejrzany musi mieć dostęp do akt przed
    zakończeniem dochodzenia i musi o tym być powiadomiony
    7 dni wcześniej.
    Ale najpierw musi być podejrzanym, co wiąże się
    z ogłoszeniem zarzutu i pouczeniem o uprawnieniach.

  • 26. Data: 2002-12-17 01:32:45
    Od: "prawo.fri.pl" <p...@f...pl>

    > No to chyba z tego bedzie trzeba zrobic uzytek, bo dzisiaj sie dowiedziala
    > na policji, ze
    > o stanie poszkodowanej to sie dowie w sadzie na rozprawie
    >
    > Przemysław

    Jest jeszcze inna droga, odnalezienie pokrzywdzonej! Zapoznanie sie z jej
    stanem, dowiedzcie sie od dyspozytora pogotowia do jakiego szpitala trafila
    osoba z tego wypadku - podajac date i godzine. Potem odwiedzcie ja w
    szpitalu, jesli jej nie bedzie to sa duze sznse ze miala obrazenia ponizej 7
    dni. Jak to ustalicie odwiedzcie policje i poproscie o zapoznanie sie z
    aktami sprawy, ponadto dokonajcie zastrzezenia ze zona chce byc informowana
    o kazdej czynnosci dowodowej i ze chce brac w niej udzial!

    Paweł

  • 27. Data: 2002-12-19 15:16:15
    Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl>

    Coż, chciałem podziękować za wszystkie rady. Myśle, że sprawa się dobrze
    skończy.
    Poszkodowanej w sumie nic sie nie stało. Prokuratura dzisia powiedziała
    telefonicznie,
    że dokument odda (w odpowiedzi na złożona prośbe). I tylko Policja się
    ociąga
    z przesłaniem dokumentu zwalając na przedświateczny ruch na poczcie (jakoś
    mi trudno uwierzyć,
    że to poczta wysyłają).

    Przemyslaw