  • 1. Data: 2006-04-05 08:11:57
    Temat: Prawa pacjenta - Karta/Historia choroby
    Od: Duzy Mis <d...@a...pl>

    Witam

    Od dłuższego czasu jestem leczony na nadciśnienie tętnicze. Leczyłem się
    w jednej przychodni lekarskiej. Moja karta choroby jest dosyć pokaźna z
    uwagi na to, że konieczne było dobranie odpowiednich dawek leków.
    Informacja zgromadzona w karcie pacjenta jest niezbędna dla
    kontynuwoania leczenia. Zmuszony byłem przeprowadzić się do innego
    miasta i w związku z tym do zmiany lekarza. Kiedy poprosiłem o moją
    kartę pacjenta Pani w recepcji podwiedziała mi, że nie ma takiej
    możliwości, bo takie jest prawo.
    W związku ze stwierdzeniem "bo takie jest prawo" czy ktoś z Państwa może
    mi wskazać gdzie mogę znaleźć podstawę prawną dla takich stwierdzeń.
    Kto jest właścicielem karty choroby ? Pacjent czy ZOZ ?

    Pozdrawiam
    Duży Miś

  • 2. Data: 2006-04-05 08:53:36
    Temat: Re: Prawa pacjenta - Karta/Historia choroby