  • 1. Data: 2024-03-30 13:12:36
    Temat: Politie w adidasach i dzinsach
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    www.bbc.com/news/world-europe-68698022
    Trochę się ździwiłem, nowa reguła BYOD ;-)

  • 2. Data: 2024-03-30 14:46:41
    Temat: Re: Politie w adidasach i dzinsach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.03.2024 o 13:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.bbc.com/news/world-europe-68698022
    > Trochę się ździwiłem, nowa reguła BYOD ;-)

    Co w tym dziwnego? Pojechał, kto był w tym, co miał w danym momencie na
    sobie. Już pomijam, ze sama fotka może być stokowa i mało związana ze
    zdarzeniem w ogóle.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2024-03-31 01:01:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-30, ąćęłńóśźż <c...@b...pl> wrote:
    > www.bbc.com/news/world-europe-68698022
    > Trochę się ździwiłem, nowa reguła BYOD ;-)

    Oni są tak ubrani bo pewnie działali normalnie po cywilnemu, a tu w
    momencie "szturmu" czy innego zagrożenia ponakładali
    ochraniacze/kamizelki na góre i poszli. To nie są przecież jacyś
    stójkowi.

    Pooglądaj np. takie paradokumentalny "To Catch a Smuggler" o pracy
    amerykańskiej policji, celników, ich różnych jednostek z okolic ochrony
    granic i przemytu narkotyków. Jak jadą na akcję np. kontrolowanej
    dostawy, to też ubiory wyłącznie cywilne, z oczywistych zresztą
    względów.

    --
    Marcin