  • 1. Data: 2005-08-22 12:14:52
    Temat: Podpisanie umowy przez kliknięcie :)
    Od: w...@o...pl

    Czyżby do podpisania umowy wystarczyło kliknięcie pod regulaminem:
    "Dnia 18.06.2005 zameldowali Panstwo na naszej platformie www.upps.at swoj
    obiekt wczasowy wybierajac haslo xxxxx.
    Przez pierwsze 30 dni nasz serwis byl bezplatny. Po uplywie tego czasu
    obowiazuje oplata!
    W Panstwa przypadku oplata obowiazuje od dnia 19.07.2005.
    Wymeldowanie przyjmujemy wylacznie w ciagu pierwszych 30 dni.
    Jezeli nie otrzymalismy od Panstwa wymeldowania, zostali Panstwo
    automatycznie wlaczeni do grona naszych platnych uzytkownikow ( zgodnie z
    naszym regulaminem ).
    Chcemy przypomniec, ze nasz regulamin Panstwo przeczytali i zaakceptowali,
    dlatego nie ma mozliwosci anulowania rachunku.
    ( regulamin pod linkiem
    http://www.upps.at/add/add_hotel_agb_print.php?lang=
    pl&cook_land=31 )
    Bez przeczytania I zaakceptowania naszego regulaminu nie mogli by Panstwo
    dokonac zameldowania obiektu!
    Ze strony prawnej zaakceptowanie regulaminu przez internet jest
    rownoznaczne z wlasnorecznym podpisem.
    Prosimy bardzo o uregulowanie zaleglego rachunku."

  • 2. Data: 2005-08-22 12:21:08
    Temat: Re: Podpisanie umowy przez kliknięcie :)
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jezeli nie otrzymalismy od Panstwa wymeldowania, zostali Panstwo
    > automatycznie wlaczeni do grona naszych platnych uzytkownikow ( zgodnie z
    > naszym regulaminem ).

    to jest niezgodne z prawem :)

    > Chcemy przypomniec, ze nasz regulamin Panstwo przeczytali i zaakceptowali,
    > dlatego nie ma mozliwosci anulowania rachunku.

    poproście o dowód :)

    > Ze strony prawnej zaakceptowanie regulaminu przez internet jest
    > rownoznaczne z wlasnorecznym podpisem.

    poproście o wskazanie podstawy prawnej

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-08-22 13:14:50
    Od: "Piotr R." <w...@o...pl>

    > poproście o wskazanie podstawy prawnej

    Podali w regulaminie :)
    "Biuro prawne znajduje się dla obu stron umowy w Spittal/Drau. Ważne dla
    nas jest wyłącznie prawo austriackie wykluczając wszystkie międzynarodowe
    prawa oraz umowy które nie zostały wymienione w naszym regulaminie w 2
    punkcie."

    Cały regulamin z adresu:
    http://www.upps.at/add/add_hotel_agb_print.php?lang=
    pl&cook_land=31 jest
    pełen zapisów podobnych do powyższego, wyrejestrować nijak się nie można
    trzeba wysłać e-maila, a "Wymeldowanie nabiera mocy prawnej dopiero po
    potwierdzeniu przez grafikschrall"
    --
    pozdrawiam
    Piotr R.

  • 4. Data: 2005-08-22 13:33:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr R." <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    Ciekawe jak udowodnię, kto kliknął? Może sąsiad, albo przypadkowa
    osoba, której obiekt się spodobał i postanowiła w ten sposób zrobić
    prezent właścicielom. Przerabialiśmy już podobne sprawy i sąd nigdy z
    tego co wiem nie uznawał racji właścicieli takich baz danych. Było o
    numerach pojazdów i katalogu firm. To jest coś nowego, ale jakościowo
    się chyba nie różni od tamtego.

  • 5. Data: 2005-08-22 16:02:19
    Od: "Bungo" <b...@U...pl>

> [...]
    > Chcemy przypomniec, ze nasz regulamin Panstwo przeczytali i
    > zaakceptowali,
    > dlatego nie ma mozliwosci anulowania rachunku.

    Kompletna bzudra!
    W regulaminie moga sobie nawet napisac, ze Ziemia jest plaska.
    Obowiazuja ustawy. Zapis w regulaminie jest tzw. klauzula niedozwolona.

    Moja rada - od razu napisac skarge do Urzedu Ochrony Konkurencji i
    Konsumentow.
    Juz tam sie zajma tymi wyludzaczami...

    Bungo

  • 6. Data: 2005-08-22 16:57:13
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Bungo napisał(a):

    > Moja rada - od razu napisac skarge do Urzedu Ochrony Konkurencji i
    > Konsumentow.
    > Juz tam sie zajma tymi wyludzaczami...

    na austriackie biuro podrozy?
    ciekawostka

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 7. Data: 2005-08-22 21:00:16
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> napisał w wiadomości

    > to jest niezgodne z prawem :)

    Chciałbym się przy okazji tej sprawy zapytać co tutaj dokładnie jest
    niezgodnego z prawem i jakie artykuły się powoływać.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 8. Data: 2005-08-23 07:05:01
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek napisał(a):

    > Chciałbym się przy okazji tej sprawy zapytać co tutaj dokładnie jest
    > niezgodnego z prawem i jakie artykuły się powoływać.

    hmmm,
    tu jest maly problem
    bo jelsi to jest zgodne z prawem austriackim i oni pozwą cię do
    austriackiego sadu, to mozesz miec problem.

  • 9. Data: 2005-08-23 07:17:32
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > hmmm,
    > tu jest maly problem
    > bo jelsi to jest zgodne z prawem austriackim i oni pozwą cię do
    > austriackiego sadu, to mozesz miec problem.

    ale chodzi mi o polskie prawo

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 10. Data: 2005-08-23 07:56:06