  • 161. Data: 2020-03-17 11:11:44
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 17-03-2020 o 10:22, N Tom napisał:
    > Jacek Maciejewski w

    > Ja to w sobotę pisałem, ale ty wolałeś coś o kuchni i pieprzeniu bełkotać...
    >
    > A zielony ignorat dalej bełkocze, że A-7 to tylko na skrzyżowaniach, choć

    To daj odpowiedź, czy sama zebra tudzież sam p-11 od strony kierowcy
    może być, czy musi być z odpowiednimi znakami D-6 (i potomnymi), czy
    nie? Bo z tego co pamiętam, sama zebra namalowana nie może być od
    jakiegoś czasu, musi być z odpowiednimi znakami z grupy D-6, a te o czym
    informują?

    Tak przejazd nie jest normalnym skrzyżowaniem, tak jak i przejazd
    kolejowy nie jest normalnym skrzyżowaniem, ma specjalne oznaczenia, bo
    ma być traktowany inaczej.

    żeby miało sens takie oznakowanie, to właśnie musiałoby być
    skrzyżowanie, z drogą rowerową, a nie przejazd. Wtedy wypadałoby
    przesunąć trochę przejście dla pieszych, a samego przejazdu nie oznaczać
    P-11 (a co za tym idzie też od strony kierowcy odpowiednimi znakami).
    Inaczej mamy kalambury do rozwiązywania na drodze, czego być nie powinno.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 162. Data: 2020-03-17 11:58:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Masz tu definicję skrzyżowania z PoRD:
    > ""skrzyżowanie" - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających
    > jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami
    > utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia;
    > określenie to nie dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi
    > twardej z drogą gruntową lub stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego
    > się przy drodze"
    > Droga dla rowerów to też droga i ma jezdnię :)

    To nie jest pełna definicja - zacznijmy od tego, że skrzyżowanie dotyczy
    dróg publicznych. DDR może być częścią drogi publicznej, ale nie znam
    ani jednej, która samodzielnie taką drogę stanowi.

    Posłużę się swoim ulubionym przykładem:

    https://www.google.com/maps/@52.3110282,20.9602807,3
    a,41y,310.47h,92.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1sH6qBeYmvjYS
    NC4OBziKp6Q!2e0!7i13312!8i6656

    Co to kurwa jest za twór i kto ma tu pierszeństwo oraz dlaczego?

    --
    Shrek

  • 163. Data: 2020-03-17 12:05:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.03.2020 o 08:57, r...@o...pl pisze:

    > A jeśli A-7 stoi przed "rondem", ale postawiono go przed DDR będącą jezdnią
    > i będącą częścią jednej z dróg, to czy nie na DDR kończy obowiązywanie A-7,
    > a na "rondzie dla samochodów" już nie obowiązuje?

    O - dobre pytanie. Rondo nawet nie potrzebne - na większości skrzyżowań
    gdzie jest dodatkowo droga dla rowerów jest za A-7 więc w myśl tego
    ustąpić należy rowerzystom, a na "skrzyżowaniu właściwym" to już temu po
    prawej;)

    https://www.google.com/maps/@52.277643,20.9609918,3a
    ,60y,57.85h,86.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sV1YbaHzfiYCZg
    BM7vOJ_Uw!2e0!7i13312!8i6656

    O tu - jadący główną mają ustąpić, bo A-7 "zużyło" się na DDR a potem
    masz ich po lewej więc niech heblują;)

    --
    Shrek

  • 164. Data: 2020-03-17 12:12:48
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Tomasz Kaczanowski w

    > To daj odpowiedź,

    LOL

    Dać to ci mogę wędkę, skoro masz problem z samodzielnym znalezieniem.

    Ale o to, trzeba poprosić, a nie "daj"

    > Tak przejazd nie jest normalnym skrzyżowaniem,

    Ile razy trzeba wam pisać, że: "Znak A-7 może być umieszczany także w innych
    miejscach przecinania się kierunków ruchu."

    > Inaczej mamy kalambury do rozwiązywania na drodze, czego być nie powinno.

    D-1 na słupku a D-6x, skoro ktoś postawił A-7 przed P-11 i po zabawie...

    Albo odpowiednia licznba B-20 i mazgaje mają życie prostsze...

    --
    'Tom N'

  • 165. Data: 2020-03-17 12:18:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 17-03-2020 o 12:12, N Tom pisze:
> [...]
    > miejscach przecinania się kierunków ruchu."

    > D-1 na słupku a D-6x, skoro ktoś postawił A-7 przed P-11 i po zabawie...

    Cóz, to oznaczałoby, że nadaje też pierwszeństwo przy przejeździe
    kolejowym, na przejściu dla pieszych... No właśnie tak nie jest.

    Właśnie tym się różni przejazd/przejście - że imho nie są to
    skrzyżowania. Jak napisałem, nie byłoby problemu, gdyby nie było tam
    P-11, czyli gdyby rzeczywiście yło to skrzyżowanie, a nie przejazd.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 166. Data: 2020-03-17 12:34:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-17 o 12:05, Shrek pisze:

> [...]
    BM7vOJ_Uw!2e0!7i13312!8i6656

    > O tu - jadący główną mają ustąpić, bo A-7 "zużyło" się na DDR a potem

    Ale tu akurat A-7 stoi za przejazdem rowerowym.

  • 167. Data: 2020-03-17 12:47:42
    Od: N Tom <n...@i...invalid>

    Shrek w

> [...]
    BM7vOJ_Uw!2e0!7i13312!8i6656

    > O tu - jadący główną mają ustąpić, bo A-7 "zużyło" się na DDR a potem

    Zużył to ci się musk, durny trollu!

    --
    'Tom N'

  • 168. Data: 2020-03-17 12:47:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.03.2020 o 12:34, cef pisze:

    ,60y,57.85h,86.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sV1YbaHzfiYCZg
    BM7vOJ_Uw!2e0!7i13312!8i6656

    > Ale tu akurat A-7 stoi za przejazdem rowerowym.

    https://buldozki.com/wp-content/uploads/2010/10/0698
    3b.jpg ;)

    https://www.google.com/maps/@52.2711233,20.9334578,3
    a,75y,73.31h,74.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6LjcPjkDEUdEp
    KM24rh4hA!2e0!7i13312!8i6656

    --
    Shrek

  • 169. Data: 2020-03-17 12:59:59
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Tomasz Kaczanowski w

    > Cóz, to oznaczałoby, że nadaje też pierwszeństwo przy przejeździe
    > kolejowym,

    Musk ci też wyżarła amba, jak zielonemu? Gdzie masz przejazd kolejowy
    oznaczony D-6x?

    --
    'Tom N'

  • 170. Data: 2020-03-17 13:02:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 17-03-2020 o 12:59, N Tom pisze:
    > Tomasz Kaczanowski w

    > Musk ci też wyżarła amba, jak zielonemu? Gdzie masz przejazd kolejowy
    > oznaczony D-6x?

    a gdzie pisałem, że takim znakiem oznaczamy przejazd kolejowy, napisałem
    o tym, że przejazd/przejście jest traktowane w szczególny sposób w
    odróżnieniu od zwykłych skrzyżowań.

    --
    http://zrzeda.pl