  • Data: 2022-09-13 06:24:16
    Temat: Pas awaryjny na eskach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nie ma tu mowy o zaniedbaniach, wykroczeniach lub uchybieniach. To
    formowanie kolumn. Jest klasyczną sztuką policyjną, aby na trasie
    szybkiego ruchu nie formować ich na pasie lewym czy prawym i nie
    doprowadzić do niebezpiecznej sytuacji - wyjaśnia podinspektor Marcin
    Maludy z Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim."

    Kłamie pajac, czy ja łamałem zasady sztuki jak kolumnę motocykli
    tworzyliśmy normalnie a nie na awaryjnym? Jest jakiś policjant na
    grupie, co zna klasyczną sztukę policyjną? Bo mam wątpliwości czy ta
    sztuka nie mówi przypadkiem "jak cie złapią to kłam jak kurski".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!