  • 21. Data: 2020-02-29 20:06:17
    Temat: Re: Parking pod marketem
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Wystarczyła by tablica na wjeździe: uwaga parking płatny, czytaj regulamin

    Na parkingu(Netto) gdzie mnie sfocili są 3 wjazdy i przed każdym tablica z
    regulaminem. Ale tam Netto parking pod zarząd to Apcoa odało, to jakiś ponoć potentat
    parkingowy ponoć.
    Na Lidlu niedawno u nas parkometr postawili i tam takiej tablicy nie kojarzę. Tym
    parkingiem chyba sam Lidl zarządza więc pewnie dlayego

  • 22. Data: 2020-02-29 21:51:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 28.02.2020 21:20, cef wrote:
    > Na tym parkingu gdzie wczoraj stawałem jest dokładnie taki parkomat jak
    > piszesz.
    > [ciach]
    > Brak też znaków, że parking jest płatny

    LOL, bo parkomaty zwyczajowo stawia się na parkingach bezpłatnych.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2020-02-29 22:11:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    > LOL, bo parkomaty zwyczajowo stawia się na parkingach bezpłatnych.

    Nie wiem co Cię śmieszy.

  • 24. Data: 2020-03-01 00:40:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > LOL, bo parkomaty zwyczajowo stawia się na parkingach bezpłatnych.

    Nawet możesz sobie taki na podwórku postawić, od czego nie stanie się
    ono płatnym parkingiem.

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2020-03-01 12:55:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Właśnie zostałeś Miszczem.

    -----

  • 26. Data: 2020-03-01 13:02:14
    Od: z <...@...pl>

    Przy okazji.

    W Lublinie pod Leclerkiem na parkingu są od jakiegoś czasu kamery
    (kiedyś parking był darmowy) Oczywiście ostrzeżenia że parkowanie jest
    bezpłatne do X minut.
    Jak przekroczysz i nie opłacisz to kara

    Tak się teraz zarabia pieniążki ;-)

  • 27. Data: 2020-03-01 13:27:33
    Od: p...@g...com

    Suwerena trzeba wytresować. Policja, straż miejska zawodzi więc ktoś zarobi i wszyscy
    będą zadowoleni.

  • 28. Data: 2020-03-01 14:45:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.03.2020 o 13:02, z pisze:
> [...]
    > W Lublinie pod Leclerkiem na parkingu są od jakiegoś czasu kamery
    > (kiedyś parking był darmowy) Oczywiście ostrzeżenia że parkowanie jest

    Jest znak drogowy, że jest parking płatny?

    --
    Robert Tomasik

  • 29. Data: 2020-03-01 15:45:51
    Od: z <...@...pl>

    > Jest znak drogowy, że jest parking płatny?

    Ja tam nie jeżdżę ale widocznie oznakowanie jest odpowiednie do LAMENTÓW
    "poszkodowanych:

    No chyba że przyjmiemy że suweren jest debilem i nie powinien brać
    udziału w wyborach.

    Na coś trzeba się zdecydować ;-)

  • 30. Data: 2020-03-01 16:04:03
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Jest znak drogowy, że jest parking płatny?

    Jest!

    --
    'Tom N'