  • Data: 2007-12-27 19:26:32
    Temat: Oznaczenie organu administracji publicznej
    Od: AmtoPm <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    art. 107 KPA mówi o składnikach jakie powinna zawierać decyzja
    administacyjna, w tym wymienia "oznaczenie organu administracji
    publicznej".

    mam pytanie co oznacza słowo "oznaczenie"? Czy wystarczy podać, że
    decyzję wydaje np. Starosta Miasta X , czy konieczne jest wskazanie
    siediby adresu tego organu?

    Spotkałem się z decyzją która zawiera wyłącznie nazwę organu czyli
    Starosta Miasta X - moim zdaniem to jednak nie jest wystarczające
    oznaczenie organu administracji państwowej gdyby ustawodawca miał na
    myśli wyłacznie nazwę to podałby w treści artykułu zamiast słowa
    "oznaczenie" słowo "nazwę". Uprzejma prośba o informację.

    Pozdrawiam,