  • Data: 2007-12-27 22:04:27
    Temat: Re: Oznaczenie organu administracji publicznej
    Od: AmtoPm <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Gru, 22:05, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Wystarczy. Adres ma to do siebie ze jest zmienny.

    > Wystarczy.
    >
    > --
    > Mithos

    tylko dlaczego ustawodawca napisał oznaczenie a nie nazwa organu?

    adres jest zmienny jednak w danym momencie jest ustalony, podobnie jak
    nr konta bankowego które jednak firmy podaja na papierze firmowym.

    organ adm publicznej bez adresu to jednak byt zawieszony w próżni, jak
    tu obywatel ma się chociażby zapytać o funkcjonowanie urzędu w danej
    sprawie.

    ciekawy jestem orzecznictwa w sprawie oznaczenia organu administarcji
    publicznej