  • 1. Data: 2002-08-15 20:29:06
    Temat: Re: Ojciec Swiety powiedzial...
    Od: a...@p...onet.pl

    Ojciec Swiety to chetnie dalby po gebie takiemu idiocie jak ty i kazal mu sie
    wynosic na Bialorus bo tam jest miejsce dla takich polglowkow jak ty.
    Aha mam nadzieje ze wlasciciele kolejnej kawiarenki internetowej dobrze ci
    podziekuja za to ze im TPSA odetnie lacze.Abuse w TPSA sie klania chlopaczku i
    zycze szczescia w nastepnej kawiarence.

  • 2. Data: 2002-08-15 20:38:26
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Thu, 15 Aug 2002 21:13:14 -1000, jarek000000 napisał/napisała:
    > Cytaty z watku: "Osobliwosci stylu Jana Pawla II".

    Cytat z 10 przykazan:
    "Kochaj blizniego swego jak siebie samego"

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 3. Data: 2002-08-15 23:53:05
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    > Cytat z 10 przykazan:
    > "Kochaj blizniego swego jak siebie samego"

    Papiku - tego tlumoka nie da sie pokochac! jego wszedzie pelno - jak
    robactwa ....
    pozdrawiam! zbisa

  • 4. Data: 2002-08-16 07:13:14
    Temat: Ojciec Swiety powiedzial...
    Od: "jarek000000" <d...@w...pl>

    na krakowskich Bloniach 10 czerwca 1979 roku: "Prosze was, abyscie
    nigdy nie zwatpili (...). Prosze was o to. Amen".
    "Musicie byc mocni. Drodzy
    Bracia i Siostry! Musicie byc mocni ta moca, ktora daje wiara! Musicie byc
    mocni moca wiary! Musicie byc wierni! Musicie byc mocni moca nadziei (...)!
    Musicie byc mocni moca milosci! Musicie byc mocni moca tej milosci, ktora
    cierpliwa jest, laskawa jest (...)! Musicie byc mocni, Drodzy Bracia i
    Siostry (...)".

    W slynnym zas przemowieniu wygloszonym w Gnieznie 3 czerwca 1979 roku
    Papiez operowal retorycznym pytaniem czyz Chrystus tego nie chce?: "Czyz
    Chrystus tego nie chce (...), zeby Kosciol-Matka (...) pochylil sie (...) ku
    tym dzwiekom ludzkiej mowy (...)? Czyz Chrystus tego nie chce (...), aby ten
    papiez (...) na sposob szczegolny ujawnil i potwierdzil w naszej epoce
    obecnosc tych ludow w Kosciele? (...) Czyz Chrystus tego nie chce (...),
    azeby ten papiez-Polak wlasnie teraz odslonil duchowa jednosc
    chrzescijanskiej Europy (...)? - Tak. Chrystus tego chce".

    W czestochowskiej homilii z 19 czerwca 1983 roku z kolei Jan Pawel II
    kluczem najwazniejszej czesci swego wystapienia uczynil slowo dzis:
    "Przyszlosc zaczyna sie dzis. Dzis jestesmy tutaj zgromadzeni (...). Dzis
    patrzymy w Twoje Oczy, o Matko! (...) Powiedz Synowi o naszym trudnym dzis.
    Powiedz o naszym trudnym dzis Chrystusowi (...). Przyszlosc zaczyna sie
    dzis - i zalezy od tego, jakie bedzie nasze dzis (...) Spraw, abysmy w tym
    naszym trudnym dzis Twojego Syna sluchali".
    Zwartym zestawem powtorzen - "synowie i corki tej ziemi" i "nie
    przestawajcie" - konczyla sie tez homilia na Gorze sw. Anny wygloszona 21
    czerwca 1983 roku: "Synowie i corki tej ziemi! Nie przestawajcie zyc ta
    wiara, ze Bog zeslal Syna swego (...). Synowie i corki tej ziemi! Nie
    przestawajcie trwac w synostwie Bozym (...). Synowie i corki tej ziemi! Nie
    przestawajcie nigdy wolac do Boga: Abba, Ojcze!".

    "Kosciol w Polsce
    osadzony jest na przestrzeni wszystkich stuleci mocno i niezachwianie w tej
    powszechnosci..." (Jasna Gora, 5 czerwca 1979), "Sprawa, ktora toczy sie w
    Polsce na przestrzeni ostatnich lat, posiada gleboki sens moralny"
    (Katowice, 20 czerwca 1983), "Na przestrzeni czterech lat, od czasu
    ostatniego mojego pobytu w Ojczyznie, Episkopat wzbogacil sie o nowe
    nazwiska" (Jasna Gora, 19 czerwca 1983), "Pilnie sledzilem na przestrzeni
    ostatnich lat i miesiecy wypowiedzi Konferencji i Episkopatu" (tamze).

    Cytaty z watku: "Osobliwosci stylu Jana Pawla II".

    Do uslyszenia
    boukun
    http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm

  • 5. Data: 2002-08-16 17:13:40
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Cytat z 10 przykazan:
    > "Kochaj blizniego swego jak siebie samego"

    Kurcze tak dawno nie bylem na grupie ... tylko tydzien i nie wiedzalem ze
    zmienilo ise 10 przykazan Bozych. Albo ja do tylu albo komus neizle sie
    pokrecilo...

    Do tej pory to bylo z dwoch przykazan milosci hehe

    AJA

  • 6. Data: 2002-08-16 19:54:50
    Od: "Grzegorz Waliszkiewicz" <g...@p...onet.pl>

    > boukun
    Witam
    "Boukun" kim Ty jesteś. Czy możesz się przedstawić z imienia i nazwiska oraz
    wtłumaczyć powód dla którego korzystasz z kilku ksyw?

    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-08-16 22:03:48
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Fri, 16 Aug 2002 19:13:40 +0200, AJA napisał/napisała:
> [...]
    > pokrecilo...
    >
    > Do tej pory to bylo z dwoch przykazan milosci hehe

    hmm a 10 przykazan nie dzieli sie na jakies posrednie ? :>>
    huhuhhu
    ZONK.

  • 8. Data: 2002-08-16 22:04:31
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Fri, 16 Aug 2002 01:53:05 +0200, zbisa napisał/napisała:
    > Papiku - tego tlumoka nie da sie pokochac! jego wszedzie pelno - jak
    > robactwa ....

    hyhy niomu nie karze go kochac, zwracam mu tylko uwage na niezaprzeczalny
    fakt,ze Ci na ktorych tak bluzga sa jego bliznimi (w swietle wiary) :)

  • 9. Data: 2002-08-17 23:41:36
    Od: "Rudobrody" <r...@o...pl>

    > Ojciec Swiety to chetnie dalby po gebie takiemu idiocie jak ty i kazal mu
    sie
    > wynosic na Bialorus [...]

    Taaaak. Bicie po gebie, wygnanie... czy kiedyś tego już nie przerabialiśmy?

    Pzdr
    R.

  • 10. Data: 2002-08-17 23:44:52
    Od: "Rudobrody" <r...@o...pl>

    Użytkownik "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Papiku - tego tlumoka nie da sie pokochac! jego wszedzie pelno - jak
    > robactwa ....
    [...]

    No właśnie i tu się nasuwa pojęcie miłości bezwarunkowej i warunkowej...

    Pzdr
    R.