  • 1. Data: 2002-09-10 10:28:04
    Temat: Ograniczenia eksportowe
    Od: "Bolesław Turawski" <b...@w...pl>

    Czy ograniczenia eksportowe z ustawy z 2.12.1993 ("o zasadach
    szczetólnej kontroli obrotu z zagranicą towarami i technologiami
    w związku z porozumieniami i zobowiązaniami międzynarodowymi" )
    dotyczą także osób fizucznych nie prowadzących żadnej
    działalności gospodarczej, które same w domowych warunkach
    wynalazły technologię, o która znalazła się na liścia towarów w
    załączniku do tej ustawy?

    Opracowałem w domowych warunkach algorytm szyfrujący,a
    kryptografia jest na liście towarów których doryczą te
    ograniczenia eksportowe. Mam pośrednie znajomości w centrali
    Microsoftu w USA i Microsoft prawdopodobnie będzie chciał kupić
    ode mnie prawa do mojego algprytmu.

    Czy w związku z tym muszę starać się o pozwolenie Ministra
    Gospodarki na dokonanie takiej transakcji?

    wielkie dzięki za pomoc,
    B.T.