  • Data: 2004-09-26 22:31:05
    Temat: Oferta czyli zdacie jak zapłacicie
    Od: "PeeS" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    Studiuję sobie zaocznie na WSH w Radomiu, właśnie miałem pierwszy zjazd.
    Jakież było moje zdumienie (i zniesmaczenie) gdy pan "profesor", prowadzący
    wykłady dorywczo na tej uczelni, dojeżdżający z Warszawy, złożył nam
    (studentom) ofertę.
    Zaznaczam, że "profesor" pierwszy raz wykłada na tej uczelni
    Najpierw postraszył nas, że zdanie i niego będzie ciężkie i nie przewiduje
    żadnych poprawek.
    Po prostu jeżeli nie zdasz za pierwszym razem, to powtarzasz rok.
    Po tem zaproponował, że może nam zrobić "repetytorium", tzn pytanie, czas na
    przygotowanie z zeszytem i referowanie.
    Ale są dwa warunki:
    - po pierwsze zgadzają się wszyscy
    - po drugie kosztować to będzie 30 zł od studenta.

    Na roku jest nas 90 osób.
    Stwierdził, że pierwszy warunek będzie sprawdzianem solidarności roku, i że
    mamy czas na "przekonanie" tych co nie chcą płacić (tu gest tzw. wpierdol).
    Po przerwie, na następnym wykładzie z innego przedmiotu (też z tym samym
    "profesorem") stwierdził, że tu oferta jest taka sama.

    Ciekawe jest to, że powiedział to publicznie na wykładzie, gdzie było ok 30
    osób, nie owijając w bawełnę.

    Słyszałem o takich praktykach, ale usłyszeć taką propozycję otwarcie,
    publicznie, człowiekowi się gotuje.
    Poza tym cały wykład sadził się, co to nie on, gdzie nie studiował i co
    osiągnął.
    Jeżeli chociaż połowa z tego była prawdą, nie rozumiem, jak można się tak
    zeszmacić.

    Czy on może się czuć na tyle bezkarnie, żeby składać takie 'oferty'
    publicznie przy tylu świadkach ?
    Co można mu zrobić ?

    Pozdrawiam
    PeeS