  • Data: 2004-09-27 12:05:08
    Temat: Re: Oferta czyli zdacie jak zapłacicie
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PeeS wrote:
    > Witam wszystkich,
    >
    > Studiuję sobie zaocznie na WSH w Radomiu, właśnie miałem pierwszy zjazd.
    > Jakież było moje zdumienie (i zniesmaczenie) gdy pan "profesor", prowadzący
    > wykłady dorywczo na tej uczelni, dojeżdżający z Warszawy, złożył nam
    > (studentom) ofertę.
    > Zaznaczam, że "profesor" pierwszy raz wykłada na tej uczelni
    > Najpierw postraszył nas, że zdanie i niego będzie ciężkie i nie przewiduje
    > żadnych poprawek.

    Jeśli nic się od moich studiów nie zmieniło to tak nie może. Minimum dwa
    terminy do wyboru, minimum dwa terminy w sesji poprawkowej do wyboru. I
    ewentualne podejścia warunkowe (decyzją z up. rektora a nie wykładowcy).
    Przynajmniej tak było za moich czasów. Nawet się udało wyegzekwować u
    jednego który miał podobny pomysł do Waszego.

    A tak to nie wiem czy może.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919