  • Data: 2023-09-06 09:36:17
    Temat: Odrzucenie spadku przez dziecko poczęte po śmierci rodzica
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rodzic zmarł 02.2022.
    Ja i żona odrzuciliśmy spadek 05.2022.
    Za syna wtedy 4 letniego odrzuciliśmy (za zgodą sądu rodzinnego) w 06.2022.

    Sprawa spadkowa nie została jeszcze zakończona. Czy za dziecko poczęte
    po śmierci i narodzone 3 tygodnie temu (08.2023), także należy odrzucić
    spadek?

    Pytam, bo (dla mnie) taki absurd usłyszałem w UM odbierając akt
    urodzenia :-/ To jak sprawa spadkowa trwa latami, to tak "polują" kogo
    złapać? W głowie mi się nie mieści.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz