  • Data: 2002-11-25 15:06:33
    Temat: Odp: oskarżenie o kradzież
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Joanna Waśkiewicz <i...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:art4ne$gjk$...@n...gazeta.pl...
    > Jestem tzw. as. ds. kadr ale w moich obowiązkach mieści się też
    prowadzenie
    > kasy.
    > Od kilku tygodni jestem na zwolnieniu. i w tym czasie odebrano ode mnie
    > klucze od kasy.

    to masz za swoje jako kadrowiec i jako prowadząca kase nie masz pojęcia jak
    to się robi w takich sytuacjach?
    jestem z lekka zdziwiona Twoim postępowaniem...

    obojętnie czy masz odpowiedzielność czy nie w takich sytuacjach klucz oddaje
    sie po rozliczeniu stanu w kasie i komisyjnie ...
    ale myśle,że muszą to udowodnić z braku dowodów nie sądze by prokurator miał
    wiele do zrobienia ...no chyba ,że beda nawet twoi przyjaciele świadczyli
    przeciw Tobie ...trudno się w takiej sytuacji wypowiadać..może karniści
    zrobią to lepiej...

    Sandra