  • Data: 2002-11-27 06:40:37
    Temat: Re: oskarżenie o kradzież
    Od: "Joanna Waśkiewicz" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po tym jak oddałam przez męża klucze dostałam po tygodniu list i to w nim
    napisano,że ten "brak" został:
    "stwierdzonym spisem z natury w obecności świadków"
    Jako takiego protokołu nie było, a raczej było kilka różnych wersji z samą
    kwotą i częścią RK za wrzesień 2001.
    Te kwoty zmieniały się w zależności od tego co mówiła księgowość - po
    zrobieniu poprawek okazywało się, że wynik końcowy też się zmienia.
    Niestety dwie wersje, które miałam zostały w pracy, za nic nie przyszło mi
    do głowy trzymać je w domu, nie mam nawet xerówki.

    minni