  • 1. Data: 2005-08-18 11:03:57
    Temat: Odciski palcow na papierze
    Od: "Michal" <M...@o...pl>

    Czy na papierze zostawia sie wyrazne odciski palcow?Np. w ksiazce ktora sie
    czyta?Potrzebne to do udowodnienia przestepstwa.

  • 2. Data: 2005-08-18 11:21:51
    Temat: Re: Odciski palcow na papierze
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michal" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy na papierze zostawia sie wyrazne odciski palcow?Np. w ksiazce ktora
    > sie czyta?Potrzebne to do udowodnienia przestepstwa.

    a fe nieladnie, ktos czytac umie, powiesic go powiesic !! :-)

    Zdradzisz jakie to przestepstwo?

    P.

  • 3. Data: 2005-08-18 16:43:19
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    > Czy na papierze zostawia sie wyrazne odciski palcow?Np. w ksiazce ktora
    > sie
    > czyta?Potrzebne to do udowodnienia przestepstwa.

    Zostawia. Podobno kiedyś odciski na widokówce sprzed kilkudziesięciu lat
    były głównym dowodem skazania jakiegoś zbrodniarza hitlerowskiego, choć
    standardowo ślady utrzymują się o wiele krócej - kilka lat.
    JK

    --
    Tępmy e-analfabetyzm - http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html

  • 4. Data: 2005-08-18 19:00:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michal" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy na papierze zostawia się wyraźne odciski palców?Np. w książce
    która się
    > czyta?Potrzebne to do udowodnienia przestępstwa.

    Tak. Z tym, że nie może to być książka z biblioteki, bo wówczas ciężko
    będzie coś konkretnego wyodrębnić.

  • 5. Data: 2005-08-18 19:36:16
    Od: h...@s...net

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tak. Z tym, że nie może to być książka z biblioteki, bo wówczas ciężko
    > będzie coś konkretnego wyodrębnić.

    A z bluzy polarowej?

    Bo mi wycieli w pociągu dziurę w kiedzeni polaru i ukradli z niej
    pieniądze. Na policji mi powiedzieli że z poramu się odcisków nie da
    zdjąć. Chciałem jeszcze by kod DNA pobrali, ale powiedzieli że za duże
    koszty. Czy można ich zmusić żeby coś z tej bluzy użytecznego zdjęli?

  • 6. Data: 2005-08-18 19:40:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <h...@s...net> napisał w wiadomości

    > Bo mi wycieli w pociągu dziurę w kiedzeni polaru i ukradli z niej
    > pieniądze. Na policji mi powiedzieli że z poramu się odcisków nie da
    > zdjąć.

    No bo na każdym włosku masz osobny kawałek. masz pomysł jak to
    poskładać do kupy?

    > Chciałem jeszcze by kod DNA pobrali, ale powiedzieli że za duże
    > koszty. Czy można ich zmusić żeby coś z tej bluzy użytecznego
    zdjęli?

    Nie za bardzo, bowiem niby jakie śladu miały by na owej bluzie
    pozostać i z jakiego powodu. ktoś podszedł, żyletką albo brzytwą
    przeciąć, wyją to, co go interesowało i poszedł. Myślisz, że
    specjalnie dla Twojej radochy macał ten polar?