  • 1. Data: 2003-01-26 05:55:23
    Temat: Nieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić??
    Od: s...@p...onet.pl

    witam,
    sprawa wyglada tak Warszawa ulica Łukowska sklep Aro. Od 22 godziny jedyny
    otwarty w okolicy- mozna powiedziec monopolista. Kupując co kolwiek musze
    zawsze dokładnie sprawdzać aby nie byc oszukanym a mimo to jestem :-(.
    Ekspedjentka tłumacząc rożnice cenowe potrafi powiedzieć np:'Cena na produkcie
    jest nieaktualna, mam aktualną przy kasie' na pytanie dlaczego nie jest
    zmieniona przy produkcie odpowiedz: bo nie mam czasu.
    O paragon trzeba prosić zawsze aby został wydany, ale i tak z niego nic nie
    wynika, ogólnikowe pozycje bez podania marki np. chleb, papierosy itd.
    Mam inne zastrzeżenia ale nie będę się juz ...
    Moje pytanie gdzie to można zgłosić? Co mozna z tym zrobić? Kilkanaście razy
    zwracałem uwagę na obsługę szefowi tego sklepu bez rezultatu.

  • 2. Data: 2003-01-26 07:39:27
    Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl>

    No a Inspekcja Handlowa / dawniej PIH/ a Urzad Skarbowy?? Pozamykali te
    instytucje ??? Andrzej

  • 3. Data: 2003-01-26 12:33:08
    Od: c...@p...onet.pl

    > witam,
    > sprawa wyglada tak Warszawa ulica Łukowska sklep Aro. Od 22 godziny jedyny
    ciach..
    czesc znam ten sklep dokładnie nazywa się Aromania, z monopolem masz racje
    wyroby alkoholowe na osiedlu Ostrobramska po 22-giej tylko i niestety w tym
    sklepie. W piatek 'pani' w rachunku na 70zl oszukala mnie na 13zl ;(. Co gorsza
    wszyscy o tym wiedza, narzekaja a nikt nic nie robi. Wszycy maja tam cie w
    dupi.. a jak zwrocisz uwage na obsluge to uslyszysz text w stylu niepodoba sie
    to nie przychodz.
    Pozdrawiam
    a i ich te tak zwane promocje przy kasie mozesz zakupic towar mocno
    przeterminowany po cenie nizszej tu uwaga 10%- kurna gdybym pracowal w takim
    sanepidzie to bym ich co dzien odwiedzam i jaka kasa dla skarbu panstwa by byla

  • 4. Data: 2003-01-26 13:05:01
    Od: "Mongooes" <w...@b...com>

> [...]
    razy
    > zwracałem uwagę na obsługę szefowi tego sklepu bez rezultatu.

    Wojewódzki Inspektor Handlowy
    tel. (0-22)826-24-20
    zadzwon tam i opowiedz cala sprawe. To dziala.
    Kiedys w sklepie na moim osiedlu kupowalem pare produktow spozywczych
    zaplacilem chyba 13 zl ale jak sie okazalo cena na rachunku jednego z
    produktow roznila sie od ceny na polce sklepowej o 1-2 pln. sprawdzilem to i
    okazalo sie ze takich produktowe na polkach jest wiecej. sprzedawca
    wymigiwal sie ze remanent mieli czy cos i jeszcze nie zmienili. poczekalem 2
    tyg i znowu to samo. wiec zadzwonilem do wojewodzkiego inspektora hadnlowego
    i opowiedzialem cala historie. dzieki temu sklep byl zamkniety przez 2 tyg i
    wszystko rocilo do normy. (i tak potem sklep splajtowal:) )

    Mongooes