  • 11. Data: 2008-01-22 17:58:09
    Temat: Re: Nieistniejaca umowa z allegro !
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Zawarles umowe konsumencka pomiedzy sprzedajacym a kupujacym.
    W przypadku alledrogo sprawa jest o tyle skomplikowana ze sa posrednikiem
    I jest to inna para kaloszy i kazdy prawnik to wie ale widac wywialo ich
    chyba z tej grupy.

  • 12. Data: 2008-01-22 17:58:45
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kupiłem dzisiaj bułki na śniadanie. Kajzerki. 3 szt. Nic nie podpisałem a
    > zawarłem jednak umowę. To te kajzerki to są majtki czy skarpetki?

    Szkoda twojego czasu. To wyborca PiSu. Groch o sciane.

  • 13. Data: 2008-01-22 18:01:28
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Tak jestem ciezki i rozrozniam kolory , to jakas wada ?

    W przypadku np ebya podpisujemy umowe i do tego jest regulamin swiadczenia
    uslugi , w przypadku allegro cos takiego nie wystepuje. A jesli allegro
    swiadczy uslugi powinno podpisywac z klientami umowe i oprocz tego oferowac
    regulamin.

    O czyms zapomnailem czy swiat poszedl tak daleko do przodu i juz mamy w
    warszawie 2 linie metra ?

  • 14. Data: 2008-01-22 18:05:25
    Od: "MT" <a...@n...www>

    A jaka jest ta wlasnosc prywatna allegro (4 serwery i 2 lacza do inetu) ,
    allegro do posrednik wykonujacy uslugi ?

    W USA za to ze klientowi rozlala sie kawa na kolana musieli wybulic grube
    miliony ja przez allegro stracilem kilka tysiecy i tez domagam sie
    satysfakcji tak trudno to zrozumiec?

  • 15. Data: 2008-01-22 18:25:10
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > A jaka jest ta wlasnosc prywatna allegro (4 serwery i 2 lacza do inetu) ,
    > allegro do posrednik wykonujacy uslugi  ?

    Jak Ebay kupi Allegro to nawet będziesz wiedział ile te 4 serwery i 2 łącza
    kosztuję :-)
    Twoje pojecie o prawie jest podobne do pojęcia o tym, co składa się wartość
    takiej firmy.

    > W USA za to ze klientowi rozlala sie kawa na kolana musieli wybulic grube
    > miliony ja przez allegro stracilem kilka tysiecy i tez domagam sie
    > satysfakcji tak trudno to zrozumiec?

    Trudno. A nawet niemożliwe do zrozumienia.
    Chyba zwróce się do pracodawcy u którego nie pracuje już kilka lat o wypłatę
    pensji za ten okres. Przecież wyraźnie jestem stratny na tym, że u niego nie
    pracowałem.

    > W przypadku alledrogo sprawa jest o tyle skomplikowana ze sa posrednikiem
    > I jest to inna para kaloszy i kazdy prawnik to wie ale widac wywialo ich
    > chyba z tej grupy.

    Właśnie komuniści myśleli, że tylko to prawo jest dobre, które jest dobre dla
    nich.

    K.

  • 16. Data: 2008-01-22 19:02:11
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć> napisał w
    wiadomości news:fn59t4$gk5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Oferta to wg KC zobowiązanie, czyli także rodzaj umowy choć niczego nie
    > musisz podpisywać.

    rozmawiasz z gościem, który rozsyła w internecie takie informacje:

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.allegro/browse_
    thread/thread/c0eb0c943caa0f9f?hl=pl#ff1df4da4b3f5e1
    5

    " Allegro to oszusci !!!!!!!!!!!!!!
    Nie rejestrujjcie sie w serwisie allegro oszukuje uzytkownikow i jest
    bankrutem i oszustem blokuje konta bez powodu i rozsyla klamliwe informacje
    !!!!!!!!!!!!!!! "

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.allegro/browse_
    thread/thread/9acab7b05a52f7e4?hl=pl#b4a97915711e5fb
    0
    "Uwaga na allagro to oszukanczy serwis !!!!!!!!!!!!!!
[...]

    thread/thread/1fb89d5eb7059803?hl=pl#36e397e2b14e4d4
    " Podobno w allegro pracuja sami pedofile to prawda ?
    Tak slyszalem i sie zapytuje ?"

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.allegro/browse_
    thread/thread/6cdab1f219e5551f?hl=pl#81ef4c1cf73ad25
    3
    "Allegro wywala na zbity pysk adminow pedofilow ?
    Podobno w koncu wywali ich na zbity pysk zamiast pracowac pierdola glupoty !
    "

    UWAGA: najciekawszy kawałek posta kretyna:
    "admini z tego pierdolonego sewrisu mnie wqurwili i przykt\ro mi barrzo ale
    albo mi odblokuja konto albo grupa spadnie na psy ! "

    tyle więc o osobniku, który wypisuje takie rzeczy i później twierdzi, że
    pozywa allegro... Ciekawe kto ma większą szansę na wygraną sprawę...
    do tego dodam, że znaczna część grupowiczów ma go dawno w KFie.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 17. Data: 2008-01-22 19:02:38
    Od: "MT" <a...@n...www>

    I tak mysli tez allegro w zwiazku z tym te posty jestem poszkodowany i zadam
    zadoscuczynienia.

  • 18. Data: 2008-01-22 19:06:26
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Jaki to ma zwiazek z pytaniem ?

  • 19. Data: 2008-01-22 19:16:20
    Od: "ZnowuOn" <a...@n...www>

    1. Przeczytaj uwaznie to co on napisal i zastanow sie czy faktycznie allegro
    nie oszukuje klientow.
    2. Allegro podobno ma klopoty finansowe i kazdy to wie
    3. Podobno zatrudniaja ludzi od slowikow czyli kazdy wie gdzie ptaszki
    cwierkaja io w jakim parku w poznaniu
    4. Zamiast pracowac zatrudnia ludzi rozsylajacych spam typu dekazee itp

  • 20. Data: 2008-01-22 19:38:11
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 20:16:20 +0100, ZnowuOn napisał(a):

    > From: "MT" <a...@n...www>

    > From: "ZnowuOn" <a...@n...www>

    A wszystko z:

    inetnum: 83.14.84.16 - 83.14.84.23
    netname: CUSTOMER-IDSL-061597
    descr: static IP
    descr: ZIELONA GORA
    descr: POLAND

    Ale żenada.
    Ciekawe, kiedy ktoś z Allegro się wkurzy i misiowi załatwi wizytę
    dzielnicowego?
    LOL
    Cały ten śmietnik leci z jednego DSL'a TP S.A., więc koleś może spokojnie
    podać adres i nr telefonu.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek