  • 1. Data: 2005-11-08 13:17:48
    Temat: Nerwy puscily dzielnej policji
    Od: kw <m...@w...com>

    Policja walczy z przestepczoscia. Wlasnie maja mega przestepstwo na rekach.

    http://fakty.interia.pl/lok/swie/news?inf=678517

    Polska lokalna / Świętokrzyskie

    Poseł Samoobrony rozrabia

    21.10.2005 15:30 (aktualizacja 24.10.2005 11:38)

    Prokuratura Rejonowa w Radomiu wszczęła postępowanie w sprawie zajścia z
    udziałem posła Samoobrony z Kielc, Leszka Sułka, oraz radomskich
    policjantów.

    Poseł dokonał wykroczenia drogowego i znieważył funkcjonariuszy, którzy
    zatrzymali go do kontroli - poinformowała w piątek policja.

    Do zdarzenia doszło 14 października. Policjanci zauważyli w Radomiu
    opla, który przekroczył podwójną linię ciągłą, przez co zmusił kierowcę
    jadącego z przeciwnego kierunku do gwałtownego hamowania oraz zjazdu do
    krawędzi jezdni. Kierowca opla wyprzedzał także na przejściu dla
    pieszych i nie miał zapiętych pasów bezpieczeństwa. Do jego zatrzymania
    użyto sygnałów świetlnych i dźwiękowych.

    Zatrzymanym okazał się poseł Samoobrony z Kielc, Leszek Sułek. Według
    policjantów, parlamentarzysta używając wulgarnych słów powiedział do
    nich: "Czego ode mnie chcecie, chcecie ode mnie coś wyłudzić".

    - Policjant zwrócił mężczyźnie uwagę, aby nie używał słów wulgarnych i
    zachowywał się zgodnie z prawem. Zatrzymany odparł, że zaraz pokaże
    policjantom dokument, który pozwala mu zachowywać się tak, jak mu się
    podoba - powiedział rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w
    Radomiu, Rafał Jeżak.

    Sułek pokazał policjantom swój dowód osobisty i dokument zaświadczający,
    że jest posłem. Ponownie zwrócił się do funkcjonariuszy ze słowami:
    "Powinniście się leczyć, nie jesteście w pełni świadomi, co czynicie i z
    kim macie do czynienia, powinienem postrącać wam te czapki z głów, teraz
    wam pokażę barany, będziecie się tłumaczyć z tego, najpierw wy, a
    później wasz przełożony".

    Następnie - według relacji policjantów - Sułek popukał się palcem w
    głowę, wsiadł do samochodu i odjechał ulicą w kierunku Rzeszowa. Poseł
    nie był badany alkomatem.

    Prokuratura Rejonowa w Radomiu wszczęła w czwartek śledztwo w tej sprawie.

    - Policjanci zostali już przesłuchani. Będziemy podejmować dalsze
    czynności, mające na celu ewentualne wystąpienie z wnioskiem do
    marszałka Sejmu - za pośrednictwem ministra sprawiedliwości i
    prokuratora generalnego - o zezwolenie na pociągnięcie posła do
    odpowiedzialności karnej - powiedział szef radomskiej Prokuratury
    Rejonowej, Mariusz Potera.

    (PAP)

  • 2. Data: 2005-11-08 13:21:06
    Temat: Re: Nerwy puscily dzielnej policji
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Poseł dokonał wykroczenia drogowego i znieważył funkcjonariuszy, którzy
    > zatrzymali go do kontroli - poinformowała w piątek policja.

    Zabrac immunitet tym bandytom!!

    Jacek

  • 3. Data: 2005-11-08 13:26:24
    Od: kw <m...@w...com>

    castrol wrote:
    > U?ytkownik "kw" <m...@w...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Zabrac immunitet tym bandytom!!

    Ale to jest wersja dzielnej policji. A jak widac z poprzedniego postu o
    akcie oskarzenia przeciwko calej policji w Pabianicach, ich
    prawdomownosc nie jest taka gwaratowana.

    Moze chcieli lapowki jak ich koledzy z Pabianic?

    Chyba ze zalozymi,iz lapowek nie biora dla zasady. ;-)

  • 4. Data: 2005-11-08 13:28:18
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Uzytkownik "kw" <m...@w...com> napisal w wiadomosci

    > Ale to jest wersja dzielnej policji. A jak widac z poprzedniego postu o
    > akcie oskarzenia przeciwko calej policji w Pabianicach, ich

    dla mnie juz bardziej prawdomowni sa policjanci niz darmozjady z samoobrony

    Jacek

  • 5. Data: 2005-11-08 13:40:26
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    kw napisał(a):

    > opla, który przekroczył podwójną linię ciągłą, przez co zmusił kierowcę
    > jadącego z przeciwnego kierunku do gwałtownego hamowania oraz zjazdu do
    > krawędzi jezdni. Kierowca opla wyprzedzał także na przejściu dla

    A to nie ma obowiązku jechać jak najbliżej tejże krawędzi ? Skąd
    tamten miał jeszcze miejsce do zjeżdżania ? :>

> [...]
    > nich: "Czego ode mnie chcecie, chcecie ode mnie coś wyłudzić".
    > - Policjant zwrócił mężczyźnie uwagę, aby nie używał słów wulgarnych i

    No .. naklął jak dzika świnia i powiedział co myśli o ich matkach ;>

    > Prokuratura Rejonowa w Radomiu wszczęła w czwartek śledztwo w tej sprawie.

    W sprawie wykroczenia drogowego ? Ho ho ... kaczystan nadchodzi ;)

    Ziobro zwalnia morderców a ściga prokuraturą zawodników
    przekraczających malunki na drodze ;)
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 6. Data: 2005-11-08 13:58:03
    Od: kw <m...@w...com>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > A to nie ma obowiązku jechać jak najbliżej tejże krawędzi ? Skąd tamten
    > miał jeszcze miejsce do zjeżdżania ? :>

    Pada kolejne klamstwo mundurkowych?

    > No .. naklął jak dzika świnia i powiedział co myśli o ich matkach ;>

    Sprawa godna zabrania immunitetu :-)

    A bardziej technicznie, to posel moze sobie pojezdzic po tym policjancie
    jak po dzikiej swini. Pytanie o probe wyludzenia przez tak zacna
    instytucje nie jest zadnym przestepstwem, anie nie jest pozbawione racji.

    > W sprawie wykroczenia drogowego ? Ho ho ... kaczystan nadchodzi ;)
    >
    > Ziobro zwalnia morderców a ściga prokuraturą zawodników przekraczających
    > malunki na drodze ;)

    Nowe wraca.

  • 7. Data: 2005-11-08 14:09:26
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > A bardziej technicznie, to posel moze sobie pojezdzic po tym policjancie jak
    > po dzikiej swini.

    A kto głupcowi uwierzy? Policjant nie był sam.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 8. Data: 2005-11-08 14:14:16
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Pada kolejne klamstwo mundurkowych?

    A chociażby stąd, że prócz pasa ruchu jest jeszcze np. pas techniczny,
    pobocze itp... Jechać "możliwie najbliżej prawiej krawędzi jezdni" nie
    oznacza "prawym kołem po linii"

  • 9. Data: 2005-11-08 14:15:52
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Leszek napisał(a):

    > A kto głupcowi uwierzy? Policjant nie był sam.

    I to jest najgorsze ... ostatnio zbierający na flachę zatrzymali
    mnie niby do "rutynowej" kontroli .... Zjechaliśmy na BP ...

    Podchodzą, ja wypinam pasy, gaszę silnik, światła na postojowe
    ... i rozmawiamy ... dowiedziałem się, że miałem niezapięte
    pasy, nie sygnalizowałem skrętów, światła wyłączone ... etc ...
    Ich było 2 ... ja sam ... kto mi uwierzy ?

  • 10. Data: 2005-11-08 14:21:44
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Robert J. napisał(a):
    > A chociażby stąd, że prócz pasa ruchu jest jeszcze np. pas techniczny,

    W tym miejscu gdzie to zajście miało miejsce ? :)

    > pobocze itp... Jechać "możliwie najbliżej prawiej krawędzi jezdni" nie
    > oznacza "prawym kołem po linii"

    Nie ... Masz rację ... ale patrząc na bzdury w atykule (czy
    wersji policji - nie będę rozważał) rozdymali sprawę do poziomu
    wesołkowatego :) Prokuratura za wykroczenie ściga ;)