  • 1. Data: 2005-11-18 09:05:33
    Temat: Neizgodność.. nie znalazłem w archiwum
    Od: ps <p...@g...pl>

    Witam :)

    Przejrzałem trochę google, ale konkretów nie znalazłem. Problem jest
    następujący:

    Poniedziałek - kupiłem TV, dostałem paragon, 'po gwarancję podjedzie pan
    jutro', zabrałem, przywiozłem do domu, rozpakowałem, wyrzuciłem pudło,
    okazuje się, że ma nieprawidłowy obraz
    Wtorek - podjechałem, zgłosiłem usterkę, odebrałem czystą gwarancję, w
    gwarancji jest zapis o oryginalmym opakowaniu w przypadku dostarczania
    sprzętu do serwisu, w sklepie 'jutro przywieziemy panu drugi egzemplarz', w
    międzyczasie rozmowa sklepu z serwisem, dostałem słuchawkę, pogadałem, i z
    rozmowy wynika (ale nie wprost), że znają ten problem i że chyba ten model
    tak ma.
    Środa - przywieźli drugi egzemplarz, znowu się zmęczyłem noszeniem (60
    kg:D), okazuje się, że jeszcze gorszy, zabrali z powrotem, telefon do
    sklepu, 'przepraszamy itp, pan zadzwoni jutro, porozmawia z kierownikiem'.
    Czwartek - rozmowa z kierownikiem, 'w piątek będziemy mieli nowe
    egzmeplarze, to może pan coś wybierze z tego, jeśli nie to zwrócimy
    pieniądze .. co? nie ma pan pudła? to nie zwrócimy pieniędzy bo jak ja
    później to klientowi sprzedam.. no dobrze, porozmawiamy na miejscu'.
    Piątek - będe oglądał inne tv, jednak chyba zrezygnuję w ogóle z tego
    modelu, bo oglądane przeze mnie w innych sklepach mają takie same wady albo
    podobne.
    I tu pojawia się pytanie - czy mogą wymagać oryginalnego opakowania do tego
    tv? Na paragonie mam przecież 'tv model takitoataki, cena itd', opakowania
    nie mam, rozumiem też, że domniemuje się przy wystawieniu paragonu, że
    sprzęt odebrałem (nie potrzeba dodatkowych wz itp).
    Jak to więc jest z tym opakowaniem (oryginalnym) w przypadku niezgodności
    towaru z umową?

    Z góry dzięki za odpowiedzi :)

    PS.

  • 2. Data: 2005-11-18 20:04:14
    Temat: Re: Neizgodność.. nie znalazłem w archiwum
    Od: "Suchy" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzęt odebrałem (nie potrzeba dodatkowych wz itp).
    > Jak to więc jest z tym opakowaniem (oryginalnym) w przypadku niezgodności

    Olać ich gadanie o opakowaniu. brak posiadania przez kupującego opakowania
    nie może pozbawić go uprawnień choćby z tytułu rękojmi do wydania rzeczy bez
    wad czy odstąpienia od umowy. Ich argumentację można porównać do powiedzenia
    : a co ma piernik do wiatraka. Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-11-18 21:44:24
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

> [...]
    > bez wad czy odstąpienia od umowy. Ich argumentację można porównać do
    > powiedzenia : a co ma piernik do wiatraka. Pozdrawiam
    Moze i olac ale niech najpierw zlozy reklamamacje z tytulu ustawy, a z
    tresci tego co napisal to nic na to nie wskazuje zeby taka reklamacje
    zlozyl, sprzedawca sobie spokojnie 14 dni odczeka i wtedy wyda decyzje

  • 4. Data: 2005-11-21 07:34:26
    Od: ps <p...@g...pl>

    Artur wrote:

    > Moze i olac ale niech najpierw zlozy reklamamacje z tytulu ustawy, a z
    > tresci tego co napisal to nic na to nie wskazuje zeby taka reklamacje
    > zlozyl, sprzedawca sobie spokojnie 14 dni odczeka i wtedy wyda decyzje

    Reklamację złożyłem, temat już załatwiony, pieniążki wróciły do mnie, tv do
    nich :)

    Dzięki :)