  • 1. Data: 2008-08-21 20:48:50
    Temat: Nagrywanie rozmow telefonicznych
    Od: "interkas" <i...@o...pl>

    Witam

    powiedzcie prosze, czy nagrywanie rozmow bez wiedzy nagrywanego (tzn mam
    telefon, dzwonie do kogos i go nagrywam)
    jest zgodne z prawem, i czy pozniej te nagrania moge wykorzystac przed sądem
    jako dowody (dodam ze nie nazwywam sie Zbigniew Z)?

    pozdr. Piotrek K

  • 2. Data: 2008-08-21 20:50:07
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow telefonicznych
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    interkas pisze:

    > dodam ze nie nazwywam sie Zbigniew Z?
    >

    > pozdr. Piotrek K

    A czemu mamy ci wierzyć, każdy tak mówi ;)

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 3. Data: 2008-08-21 20:52:17
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "interkas" <i...@o...pl> wrote
> [...]
    > jest zgodne z prawem, i czy pozniej te nagrania moge wykorzystac przed
    > sądem jako dowody (dodam ze nie nazwywam sie Zbigniew Z)?

    Tak, jeśli masz dostęp do rozmowy tzn. uczestniczysz w niej. Może być
    dowodem jak sąd dopuści. Ale nie rozpowszechniaj czyjegoś głosu, bo możesz
    narazić się na pozew.